۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۵۷۲۲۹۷
نعیم قاسم:

عزّت و کرامت امت اسلامی با مقاومت و ایستادگی تامین خواهد شد

معاون دبیرکل حزب الله با انتقاد از سخنان تفرقه آمیز خاطر نشان کرد که مقاومت و ایستادگی عامل پیروزی محور مقاومت در منطقه است.
شیخ نعیم قاسم، جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که شکوفایی اقتصاد در لبنان و سوریه جز از طریق تفاهم و همکاری مشترک امکان پذیر نیست.

شیخ نعیم قاسم با انتقاد از تلاش برخی برای قطع روابط لبنان و سوریه گفت: بهتر آن است که صدای تفرقه‌ای که به دنبال جلوگیری از امضای تفاهم نامه‌های همکاری دوجانبه سوری ـ لبنانی است، برای تامین منفعت کشور ساکت بماند.

وی افزود: دلیل ندارد که لبنان در محور شرارتی قرار بگیرد که خواهان نابودی سوریه است. چرا برخی تمایل دارند که ما بخشی از طرح آمریکایی ـ اسرائیلی تجزیه منطقه باشیم؟

عضو ارشد حزب الله اظهار داشت: دشمنی با سوریه سخنی بی‌معنا بوده و هیچ توجیهی برای چنین سخنانی وجود ندارد. باید با اتحاد و همدلی دو کشور مصلحت لبنان و سوریه تامین شود.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: مجاهدان و رزمندگانی که در فوعه ـ کفریا و سایر نقاط لبنان به جنگ با محور شرارت قیام کردند، ما را به زندگی عزتّ مندانه و کرامت مندانه در لبنان رساندند. ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی امت اسلامی است.

وی در پایان تاکید کرد: پیروزی اخیر محور مقاومت در سوریه و خروج مقتدرانه شهروندان فوعه و کفریا پس از سال‌ها از کمند محاصره نشان داد که اگر ما مقاومت و ایستادگی کنیم حتما به اذن الهی پیروز خواهیم شد./981/ب902/ر

ارسال نظرات