۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۷۶۰۸۲

آرزوی آیت الله نجفی برای جهاد و دفاع از مقدسات

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بیان داشت: ای کاش توانایی بلند کردن پرچم جهاد را داشتم تا بتوانم در دفاع از مقدسات از شما پیشی بگیرم.
آیت الله بشیر نجفی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، جمعی از اعضای بسیج مردمی عراق با حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار کردند.

فرماندهان بسیج مردمی در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت امنیتی عراق را خدمت حضرت آیت الله نجفی ارائه و بر حفظ امنیت مرزها و آستانه های مقدس تاکید کردند.

این مرجع تقلید نیز ضمن قدردانی از تلاش وافر بسیج مردمی در حمایت از مقدسات، مردم و حفظ ثبات عراق بیان داشت: رشادت های اعضای بسیج مردمی بسیار زیاد است و شما عشق و علاقه خود به اهل بیت (علیه السلام) را ثابت کرده اید.

وی افزود: انگشتانان که بر روی ماشه های اسلحه رفته، شایسته هزاران بوسه است زیرا موجب تحقق رضایت خداوند سبحان است.

حضرت آیت الله بشیر نجفی اظهار داشت: ای کاش توانایی بلند کردن پرچم را داشتم تا بتوانم در جهاد و دفاع از مقدسات از شما پیشی بگیرم.

وی همچنین در در دیدار با جمعی از مومنان عید سعید غدیر خم را تبریک گفت و از خداوند متعال حفظ و موفقیت مجاهدان و نیروهای امنیتی برای محافظت از عراق از شر جریان تروریستی داعش و تکفیری ها را مسالت کرد.

این مرجع تقلید بیان کرد: از خداوند متعال افزایش درجه و مقام شهدا و همراهی با اولیا و صالحین را مسالت داریم.

وی ادامه داد: چنین ایامی فرصت بسیار مناسبی است که به زیارت اماکن مقدس برویم و از اعمال گذشته خود توبه و بیشتر به خداوند متعال توجه کنیم و رفتارهای منفی خود را تغییر دهیم.

حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی تمسک به سیره دینی و اخلاقی اهل بیت (علیهم السلام) را بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت که با تمسک به ائمه اطهار (علیهم السلام) می توانیم در مسیر صحیح اسلامی قدم برداریم و رضایت خداوند سبحان را نیز بدست بیاوریم. /994/ ب902/ ف

 

ارسال نظرات