۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۷۶۵۸۶
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

رمز عبور از مشکلات تشکیل هر چه سریعتر دولت است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: رمز عبور از مشکلات اقتصادی و سیاسی تشکیل هر چه سریعتر دولت است.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که موسسه تربیت و آموزش اسلامی در مدرسه « المهدي الأحمدية » واقع در البقاع الغربی برگزار شد، بر ضرورت تشکیل هر چه سریعتر دولت تاکید کرد و بیان داشت: رسیدن به خواسته های مردم فقط با تشکیل سریع دولت میسر خواهد شد.

وی افزود: مردم از سخن و شعارها بی ثمر خسته شده اند و به خوبی کسانی که برای پست و مقام می جنگند و در پی منافع شخصی، طائفه ای و حزبی خود هستند و کسانی که دغدغه خدمت به آنان را دارند، تشخیص می دهند.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: مردم این کشور خواستار اقدام عملی برای عبور از بحران های موجود هستند. هر روز شاهد بحرانی تر شدن وضعیت اقتصادی کشور هستیم و دولت از وضعیت اسفبار اقتصاد سخن می گوید ولی سوال اینجاست که چرا نظاره گر این مسائل هستید و به دنبال راه چاره ای نیستند؟

وی ادامه داد: گاهی برنامه و طرح های عملی برای خروج از بحران های موجود را می بینیم که امید ما را نسبت به آینده بهتر افزایش می دهد اما باید هر اقدامی با سرعت بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین اظهار داشت: مردم مقاوم، پیروز، باهوش، با فرهنگ، قوی و با بصیر لبنان استحقاق مسؤولانی که اداره کشور را بلد نیستند را ندارند.

وی بر ضرورت مسؤولیت پذیری مسؤولان سیاسی تاکید کرد و گفت: فعالان سیاسی باید در عمل و برنامه ها خود جدی باشند.

همچنین حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب‌الله بیان کرد: زمانی که حزب الله برای تشکیل دولت عجله کند، ترسی از تحریم‌ها آمریکا یا تصمیم‌های دادگاه لاهه نیست، نباید زمان را از دست داد. کسانی هستند که مشکلات را پیچیده‌تر می‌کنند و در راستای مقابله با مقاومت همراه می‌شوند اما جز «شکست» درو نخواهند کرد زیرا لبنان که بر دو دشمن صهیونیستی و تکفیری و نیز تحریم‌های آمریکا پیروز شده، تسلیم دیکته‌ها و اراده خارجی نخواهد شد./994/ب902/ف

 

 

ارسال نظرات