۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۸۵۴۳۰
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

آمریکا و عربستان در یمن شکست خورده اند

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار داشت: آمریکا و عربستان در یمن شکست خورده اند و از دست یابی به اهدافشان عاجز هستند.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در منطقه بئر العبد برگزار شد، گفت: طرح های مشترک آمریکا – رژیم صهیونیستی – عربستان در منطقه با شکست مواجه شده است و خسارت های بسیار دیده اند و آخرین شکست آنان در ساحل غربی یمن بود.

وی افزود: آمریکا و عربستان باوجود اقدامات وحشیانه در یمن، نتوانستند به هیچ کدام از اهداف شوم خود در این کشور دست پیدا کنند و با خفت و خواری از مناطق ساحل غربی و شهر الحدیدة خارج شدند.

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: آمریکا و عربستان پس از قبول شکست در شهر الحدیده مجبور شدند که اعلام کنند، نیروهایشان در محاصره هستند و زیان های بسیاری به دلیل استقامت نیروهای یمنی اعم از ارتش و نیروهای داوطلب مردمی دیده اند.

وی در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته به تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ کوبنده جبهه مقاومت به آنان اشاره کرد و گفت: پیروزی جبهه مقاومت در نوار غزه موجب شد که وزیر جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی از سمت خود استعفا دهد و کابینه بنیامین نتانیاهو در آستانه فروپاشی قرار گیرد.

حجت الاسلام شیخ علی دعموش ادامه داد: جبهه مقاومت در مبارزه اخیر خود با رژیم صهیونیستی قدرت و تواناییش را به نمایش گذاشت و به رژیم صهیونیستی فهماند که هر گونه تجاوز به نوار غزه و مردم این منطقه بدون پاسخ نمی ماند. اکنون رژیم صهیونیستی برای هر گونه عملیات علیه نواز غزه باید صدها بار فکر و برنامه ریزی کند.

وی با بیان اینکه منطقه شاهد دو موضع در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی است، خاطرنشان ساخت: موضع اول، مقاومت و ایستادگی در برابر این رژیم و موضع دوم، ترس و عادی سازی روابط با اسرائیل است.

ارسال نظرات