۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۹۰۳۶۶

بازداشت 183 فلسطینی طی 5 روز گذشته

بازداشت 183 فلسطینی طی 5 روز گذشته
هیأت رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی روز گذشته در گزارش خود اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی طی 5 روز گذشته 183 فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، نظامیان صهیونیست هفته گذشته 183 فلسطینی را بازداشت کردند که ۹۹ درصد آن با ضرب و شتم و رفتار‌های توهین آمیز بازداشت شدند و برخی از آن‌ها نیز در نتیجه همین رفتار‌ها و یا اصابت گلوله در جریان بازداشت و حملات سربازان ارتش صهیونیستی به شهر‌ها و روستا‌های فلسطینی روانه بیمارستان شدند.

تعدادی از بازداشت شدگان به مرکز "مسکوبیه" منتقل شده اند که از جمله آن‌ها می‌توان به عمر برغوثی (۶۶ ساله) از روستای کوپر اشاره کرد که رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه مدت بازداشت وی به بهانه تحقیق را ۱۲ روز دیگر تمدید کرد و گفته می‌شود برغوثی در معرض تحقیقات سخت و بی رحمانه‌ای قرار گرفته است.

هیأت رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطین همچنین از موسسات مدنی خواست که رژیم صهیونیستی را برای توقف سیاست تجاوزات و سرکوبگری علیه فلسطینیان تحت فشار قرار دهند؛ چرا که این رژیم به کمترین حد معیار‌های بین المللی تعامل با اسرای فلسطینی هم پایبند نیست و قوانین نظامی نژاد پرستانه‌ای را علیه آن‌ها اعمال می‌کند که این مساله حقوق انسانی آن‌ها را تهدید می‌کند./983/ب102/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

 

ارسال نظرات