۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۹۰۶۳۰

استخدام بیگانگان به جای شهروندان بحرینی از سوی آل خلیفه

استخدام بیگانگان به جای شهروندان بحرینی از سوی آل خلیفه
رژیم بحرین با نادیده گرفتن شهروندان این کشور، بیگانگانی را در بخش های مختلف دولتی استخدام می کند که طی سالهای اخیر به آنها تابعیت بحرینی داده است.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، فساد اداری بعد از درنوردیدن وزارتخانه‌های مختلف بحرین، این بار به وزارت کار و امور شهرداری‌ها رسید که بیش از ۲۰۰ کارمند بیگانه در آن استخدام شده است.

گزارش شورای بازرسی مالی و اداری بحرین درباره امور اداری وزارت کار و امور شهرداری‌ها این کشور از نبود برنامه‌ای برای جذب و استخدام شهروندان بومی بحرین حکایت دارد.

طبق گزارش مذکور، وزارت کار و امور شهرداری‌ها قادر نیست که شهروندان بحرینی را به جای کارمندان بیگانه در پست‌های فنی و اداری مهم استخدام کند و اساسا برنامه‌ای برای پاسخ به نیاز‌های شهرداری‌ها به کسری نیرو ندارد.

براساس گزارش‌های منتشر شده از نهاد‌های حقوقی، رژیم آل خلیفه برای تغییر ساختار جمعیتی این کشور تاکنون به هزاران نفر از اتباع هند، بنگلادش و پاکستان تابعیت بحرینی داده است.

آل خلیفه با وجود نیرو‌های بومی و تحصیلکرده، اقدام به استخدام بیگانگانی می‌کند که طی سال‌های اخیر تابعیت بحرینی داده است و آن‌ها را در بخش‌های مختلف دولتی به عنوان کارمند بکارمی گیرد./983/ب902/ف
ارسال نظرات