۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۹۰۶۴۶

پیام گردان های قسام به اسرای فلسطینی در زندان های صهیونیستی

پیام گردان های قسام به اسرای فلسطینی در زندان های صهیونیستی
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با ارسال پیامی به فلسطینیان دربند زندان های صهیونیستی تاکید کرد که بر عهد خود برای آزادی آنها پایبند است.

به گزارش خبرگزاری رسا، گردان‌های قسام با انتشار گزارشی بر روی پایگاه اینترنتی خود به تشریح مفاد مبادله وفاداری به آزادگان ۱ و جزئیات آن پرداخت و اعلام کرد که «اسرای قهرمان همچنان به امیدی که قبلا آنرا تجربه کرده اند، دل بسته اند و وقتی گردان‌های قسام وعده‌ای می‌دهد، حتما این وعده‌ها عملی می‌شوند.»

در این گزارش گردان‌های قسام بر زنده بودن امید تاکید شده و آمده است که گردان‌های قسام از زبان ابو عبیده سخنگوی خود با اسرا عهده بسته است که تا زمانی که همچنان یک اسیر فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی باشد، مقاومت از هیچ تلاشی برای آزادی وی دریغ نخواهد کرد.

این گردان‌ها خاطر نشان کرده است که اعلام اسارت یک نظامی صهیونیست به نام شائول آرون در جریان جنگ ۵۱ روزه غزه در شرق این منطقه و پس از آن اعلام اسامی دیگر اسرای صهیونیست، همگی میخی بر دیوار زندان‌های صهیونیستی بودند و به حول و قوه الهی بامداد آزادی به زودی فرا خواهد رسید.

در پایان این پیام گردان‌های قسام آمده است که «اسرای قهرمان همچنان به امیدی که قبلا آنرا تجربه کرده اند، دل بسته اند و وقتی گردان‌های قسام وعده‌ای می‌دهد، حتما این وعده‌ها عملی می‌شوند./983/ب102/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

 

ارسال نظرات