۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۵۹۵۰۷۶
همزمان با سومین نمایشگاه و جایزه کتاب‌های موضوعی «مرآت»؛

رونمایی «کتاب‌شناسی توصیفی انقلاب اسلامی»

رونمایی «کتاب‌شناسی توصیفی انقلاب اسلامی»
همزمان با برگزاری سومین دوره نمایشگاه و جایزه کتاب‌های موضوعی «مرآت»، «کتاب‌شناسی توصیفی انقلاب اسلامی» در باغ کتاب تهران رونمایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین دوره نمایشگاه و جایزه کتاب‌های موضوعی «مرآت»، ویژه کتاب‌های انقلاب اسلامی در موضوعات معارف انقلاب اسلامی، تاریخ تحلیلی انقلاب اسلامی و دستاور‌های انقلاب اسلامی به همت جمعی از ناشران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوشنبه هشتم بهمن‌ماه با رونمایی از «کتاب‌شناسی توصیفی انقلاب اسلامی» و تجلیل از ۹۰ اثر برگزیده در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
نمایشگاه و جایزه کتاب‌های موضوعی «مرآت» در راستای عمل به منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تعمیق و ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی از طریق بررسی محتوایی کتاب‌‏های موضوعی سال گذشته راه‌اندازی شد.
دو دوره نخست نمایشگاه و جایزه کتاب‌های موضوعی «مرآت» در ارتباط با کتاب‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی و مردم‌سالاری دینی برگزار شد که طی آن ناشران و نویسندگان فعال در این حوزه‌ها تجلیل شدند.
سومین دوره نمایشگاه و جایزه کتاب «مرآت»، ساعت ۱۱ روز دوشنبه هشتم بهمن در سالن ۸ باغ کتاب تهران واقع در ضلع غربی کتابخانه ملی با حضور شخصیت‌های فرهنگی، اهالی قلم و اصحاب رسانه برگزار می‌شود. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش

 

ارسال نظرات