۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۹۶۹۳۲
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

حزب الله در جنگ سیاسی بر آمریکا پیروز شد

حزب الله در جنگ سیاسی بر آمریکا پیروز شد
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: مشارکت حزب الله در دولت جدید لبنان نشان دهنده عقب‌گرد سیاسی آمریکا و تقویت قدرت سیاسی حزب‌الله است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان طی سخنانی در منطقه «الشرقیة» با اشاره به تلاش ایالات متحده آمریکا برای ممانعت از مشارکت حزب الله در دولت جدید گفت: آمریکا علنا مشارکت حزب الله در دولت جدید و دستیابی به وزارت بهداشت را وتو کرده بود.

وی افزود: دستیابی حزب الله به وزارت بهداشت نشان دهنده شکست و کاهش نفوذ آمریکا در لبنان است. آمریکا با وجود این همه آماده‌باش دیپلماتیک و اعمال‌فشار بر لبنانی‌ها انتظار این موضع ملی و جامع  مخالف با درخواست‌هایش مبنی بر عدم مشارکت حزب‌الله در دولت لبنان را نداشت و این موضوع نشان دهنده عقب‌گرد سیاسی آمریکا در لبنان و تقویت قدرت سیاسی حزب‌الله است.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تصریح کرد: ملت لبنان به مرحله ای از یاس و ناامیدی رسیده اند بنابراین دولت جدید باید هر چه سریعتر برنامه خدمت به مردم را آغاز کنند. شعار «کار» سر دادن به تنهایی کفایت نمی کند بلکه کار تمیز به معنی مبارزه با فساد و مقابله با هدر رفت بیت المال مهم است./994/ب902/ف

ارسال نظرات