۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۹۹۷۳۲

بزرگداشت روز «مقاومت در برابر اشغالگری» در بحرین

بزرگداشت روز «مقاومت در برابر اشغالگری» در بحرین
جریان‎های انقلابی بحرینی با صدور فراخوانی، حضور گسترده مردم این کشور در بزرگداشت روز ملی مبارزه و مقاومت در برابر اشغالگران سعودی را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان اسلامی «وفاء» و جنبش آزادی‌ها و دموکراسی (حق) با صدور فراخوان مشترکی بر ضرورت مشارکت گسترده مردم بحرین در بزرگداشت روز ملی مبارزه و مقاومت در برابر اشغالگران  در روز 13 مارس(22 اسفندماه) برابر با سالروز ورود نظامیان اشغالگر سعودی به این کشور با هدف سرکوب انقلاب مردمی تأکید کردند.

در این فراخوان آمده است: این روزها مصادف با هشتمین سالروز ورود نیروهای مهاجم سعودی به بحرین و سرکوب و قتل فرزندان ملت به وسیله آن‌ها در بزرگترین انقلاب منطقه از نظر حجم مشارکت مردمی و اصالت اهداف و مطالبات آن است.

جریان‎های انقلابی بحرین در این بیانیه تأکید کردند: 13 مارس روزی است که کشور به مرحله انتقام رژیم خلیفی سعودی (اشاره به حکومت آل خلیفه بر بحرین با حمایت عربستان) از مردم بحرین منتقل و وضعیت سیاسی، اقتصادی، امنیتی، حقوقی و اجتماعی آن به شدت نابه سامان شد و حکومت بحرین به سیاست سرکوب قومی و دینی پناه برد تا جایی که امروز انجام واجبات شرعی جرم شناخته می‌شود./983/ب103/ف

منبع: ایکنا

ارسال نظرات