۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۰۰۷۴۶

گروه های فلسطینی برای برگزاری تظاهرات میلیونی آماده می شوند

گروه های فلسطینی برای برگزاری تظاهرات میلیونی آماده می شوند
یکی از فرماندهان حماس اعلام کرد هیات عالی ملی فلسطین با هدف رفع محاصره غزه، خود را برای برگزاری یک راهپیمایی با حضور میلیون ها نفر آماده می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، «اسماعیل رضوان» از فرماندهان جنبش حماس با بیان اینکه قرار است این راهپیمایی روز 30 مارس (10 فروردین) برگزار شود، گفت: تداوم راهپیمایی های بازگشت پیامی واضح برای رژیم اشغالگر دارد و به آنها نشان می دهد که با وجود کشتار، جنایت و تهدیدهای این رژیم، مبارزه فلسطینیان برای تحقق اهدافشان ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به جامعه بین المللی اعلام کرد که اکنون زمان پایان دادن به محاصره ظالمانه در نواز غزه و بازگرداندن حقوق غصب شده مردم فلسطین است که تحت اجبار سرزمین خود را ترک کردند.

این فرمانده حماس تاکید کرد که حملات مداوم صهیونیستی به نوار غزه جنایتی است که نمی توان در برابر آن سکوت کرد و با هدف برهم زدن برگزاری راهپیمایی های بازگشت در راستای مجبور کردن این رژیم به رفع محاصره و پایبندی به تفاهم ها و کاهش رنج های فلسطینیان صورت می گیرد.

«حسام الدجنی» تحلیلگر مسایل سیاسی نیز گفت: تشدید حملات صهیونیست ها در نوار غزه در شرایط کنونی بیشتر جنبه سیاسی در داخل رژیم صهیونیستی به خصوص با نزدیک شدن به انتخابات داخلی آن در اوایل ماه میلادی آتی دارد./983/ب101/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات