۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۶۰۳۹۳۶

افزایش بازداشت های خودسرانه شهروندان بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه

افزایش بازداشت های خودسرانه شهروندان بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه
واحد رصد یورش ها وابسته به انقلابیان بحرین از افزایش میزان بازداشت های خودسرانه شهرندان این کشور از سوی رژیم طی ماه جاری میلادی خبر داد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، واحد رصد یورش ها وابسته به انقلابیان بحرین اعلام کرد که تنها طی هفته سوم ماه جاری میلادی، 10 مورد بازداشت شهروندان این کشور از سوی رژیم صورت گرفته است.

واحد مذکور اعلام کرد که رژیم آل خلیفه طی مدت یاد شده در شماری از مناطق با هدف جلوگیری از فعالیت های ضد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نقاط ایست و بازرسی برقرار کرد.

در این میان نیز شماری از مناطق پایتخت بحرین شاهد تظاهرات شهروندان علیه عادی سازی روابط میان آل خلیفه با رژیم صهیونیستی بود.

اخیرا یک هیأت وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی برای مشارکت در نشستی در بحرین به منامه سفر کرده بود که این امر خشم مردم این کشور را در پی داشته است.

در ماه های گذشته چندین هیأت ورزشی صهیونیستی در کنفرانس ها و همایش های ورزشی در برخی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شرکت کردند.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده بود که شرکت هیأت های صهیونیستی به همگرایی میان تل آویو و کشورهای عربی خواهد انجامید./983/ب

 

ارسال نظرات