۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۰۴۰۸۲
جمعیت الوفاق بحرین:

افزایش ستم‌پیشگی آل خلیفه، امنیت را از ملت بحرین سلب کرده است

افزایش ستم‌پیشگی آل خلیفه، امنیت را از ملت بحرین سلب کرده است
جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد که ملت این کشور به خاطر افزایش ستم‌پیشگی رژیم هیچ گونه احساس امنیت ندارند و تبعید اجباری شیخ عیسی قاسم نمونه بارز این ستم پیشگی است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین اعلام کرد که ستم‌پیشگی دینی در بحرین از سوی آل خلیفه به صورت بی سابقه در حال افزایش است.

الوفاق در ادامه بیان داشت که رژیم آل خلیفه ستم‌پیشگی دینی را بخشی از عملکرد رسمی خود قرار داده است به طوری که آن را در همه برنامه های و پروژه های خود مد نظر قرار می دهد.

این جمعیت انقلابی خاطر نشان ساخت: آل خلیفه به فشار دینی در بحرین تشویق می کند و همه ابعاد زندگی ملت این کشور را هدف قرار داده و این فشار به مراتب بیش از 13 سال گذشته شده است.

الوفاق افزود: سرتاسر بحرین به دلیل دیکتاتوری حاکمانش ستم فراگرفته و امنیت مردم به شدت مختل شده است و هیچ خانواده ای در این کشور به وجود حاکم یا سازمان های دولتی که بتواند از باروهای مردم حمایت کند، ایمان ندارد.

جمعیت الوفاق در ادامه به تبعید اجباری آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اشاره کرد و نبود ایشان در میان ملت این کشور و لغو تابعیت ایشان را نمونه ای بارز از ستم‌پیشگی عنوان کرد که رژیم آل خلیفه علیه ملت روامی دارد./983/ب

 

ارسال نظرات