۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۰۵۴۲۶
حزب‌الله:

مردم ما را می‌شناسند، نیازی به تبلیغات نداریم

مردم ما را می‌شناسند، نیازی به تبلیغات نداریم
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه مردم عملکرد و آثار اقدامات حزب‌الله را می‌بینند، گفت که این جنبش نیازی به تبلیغات برای کسب محبوبیت ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که این جنبش در راستای منافع مردم قدم بر می‌دارد و برای آگاهی مردم از این موضوع تبلیغات نمی‌کند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المنار، نعیم قاسم در ابتدا گفت: «ما مطمئن هستیم که در هر درگیری و جنگی پیروز خواهیم بود و تا زمانی که تهدیدات وجود دارد ما هرگز تسلیم دشمن نمی‌شویم و خاک خود را به آن‌ها واگذار نمی‌کنیم.»

او افزود: «ما کسانی هستیم که یک قطعه سلاح را به قطعه‌های بسیاری افزایش دادیم و یک موشک کوچک را به بالاترین حد کارایی رساندیم ... اسلام ما را این‌گونه تربیت کرده و لازم است این مهم همواره در قلب‌های ما حضور و بروز داشته باشد.»

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مسأله بودجه و تکمیل خطوط برق گفت که حزب‌الله برای اینکه به مردم بگوید به فکرشان است و پرچم مستضعفان و فقرا را بالای سر برده، خود را وارد کشمکش‌ها نمی‌کند و به اینگونه مسائل در داخل کابینه می‌پردازد.

او تأکید کرد: «تلاش می‌کنیم به نتیجه معقولی برسیم، بدون اینکه مردم را تحریک کنیم و یا بخواهیم به آن‌ها بگوییم که ما در راستای منافع شما کار می‌کنیم، مردم خودشان می‌دانند که ما در راستای منافع آن‌ها اقدام می‌کنیم.»

شیخ نعیم قاسم در این راستا گفت که حزب‌الله از آن گروههایی نیست که برای کسب محبوبیت، خودنمایی و تبلیغ کند و همچنین برای تحریک مردم نیز، از دیگران بدگویی نمی‌کند... چرا که مردم به صادق بودن حزب‌الله اعتماد دارند.

او در پایان از تمامی گروه‌های سیاسی لبنان خواست تا به دور از صحنه اجتماع، پشت درهای بسته به کشمکش و جدل بپردازند و مردم را وارد کشمکش‌های بی پایان نکنند.

سید حسن نصرالله نیز روز گذشته با اشاره به مسائل داخلی و مشکلات لبنان گفت که ترجیح می‌دهد نظرات در رسانه‌ها گفته نشود و به جای آن باید در جلسات داخلی مسائل را بررسی کرد./847/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات