۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۰۶۱۵۵

خیز مبلغان دربار آل سعود برای ترویج «معامله قرن»

خیز مبلغان دربار آل سعود برای ترویج «معامله قرن»
یک مبلغ سعودی با بیان تفسیر تازه ای از ستاره داوود، در پی توجیه پذیرش معامله قرن درباره فلسطین برآمد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «صالح المغماسی» در ادامه سیاست عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی، تفسیر تازه ای از ستاره داوود برای توجیه معامله قرن درباره فلسطین بیان کرد.

این مبلغ دربار آل سعود ستاره داوود را اشاره به پروژه صهیونیستی نیل تا فرات عنوان کرد و افزود: انتهای قسمت بالایی مثلث موجود در ستاره داوود اشاره به رود نیل و انتهای قسمت پایینی آن اشاره به رود فرات است.

وی در ادامه گفت: چه بسا ضلع پایینی مثلث اشاره به سال هایی باشد که فرعون یهودی ها را به بردگی گرفته بود و ضلع بالایی اشاره به نجات آنها از بردگی و تشکیل دولت باشد.

در این میان نیز مشاور کاخ سفید و داماد دونالد ترامپ در سخنانی اعلام کرده بود که جزییات طرح رییس جمهور آمریکا موسوم به معامله قرن پس از ماه رمضان اعلام می‌شود.

این طرح در راستای پیش‌برد طرح رژیم صهیونیستی موسوم به نیل تا فرات است که سیطره بر برخی کشورهای عربی از جمله اهداف آن خواهد بود.

عربستان سعودی در پی متقاعد کردن فلسطینیان برای پذیرش معامله قرن برآمده است و ضمن فشار آوردن به رهبران فلسطینی، قصد دارد مخالفان این طرح را گرچه از رهگذر توجیه های دینی، از میان بردارد./983/ب

ارسال نظرات