۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۰۸۷۶۵
نویسنده عرب:

بیانیه پایانی نشست مکه، ثابت کرد که انصارالله قدرت منطقه ای است

بیانیه پایانی نشست مکه، ثابت کرد که انصارالله قدرت منطقه ای است
یک نویسنده عرب طی یادداشتی با اشاره به نشست مکه نوشت که بیانیه پایانی این نشست ثابت کرد که انصارلله به قدرت منطقه ای تبدیل شده است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، عربستان سعودی در حالی کشورهای عربی و اسلامی را از رهگذر سوء استفاده از ماه مبارک رمضان و مکه مکرمه علیه مقاومت اسلامی در یمن بسیج کرد، که نتیجه کاملا بر عکسی از این نشست مکه گرفت.

«شارل ابو نادر» نویسنده عرب در وبسایت خبری العهد با اشاره به نشست های سه گانه در عربستان  سعودی نوشت که نشست مکه ثابت کرد که مقاومت اسلامی در یمن یک بازیگر منطقه ای است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

واقعیت امر این است که انتظار نمی رفت که کشورهای عربی دور هم جمع شوند و به جهانیان بگویند که از حوثی هایی شکست خوردند که با پای برهنه می جنگند و از جامعه بین الملل بخواهند که آسمان عربستان را از پهپادها و موشک های یمنی نجات دهد.

بیانیه پایانی نشست مکه مضمون معادله ای که سید حسن نصرالله به آن اشاره داشته را اثبات کرد؛ معادله ای که بیانگر این است که انصارالله و یمنی های شریف به قدرت منطقه ای قاطعی تبدیل شده اند که بنا بر شهادت سران عرب، نمی توان این قدرت را نادیده گرفت./983/ب

ارسال نظرات