۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۱۱۵۹۲
مبلغ سلفی:

معامله قرن برای مقابله با وعده دینی درباره شکست یهودیان است

معامله قرن برای مقابله با وعده دینی درباره شکست یهودیان است
یک مبلغ مصری بیان داشت که رژیم صهیونیستی با هدف مقابله با وعده دینی درباره اخراج یهودیان از فلسطین، در حال اجرای معامله قرن است.

به گزارش بین المل خبرگزاری رسا، شیخ «سامح عبدالحمید» مبلغ سلفی بیان داشت که صهیونیست ها در حال انجام تحرکاتی در منطقه با تکیه بر مسائل اعتقادی هستند.

به نوشته وبسایت خبری «المصریة السعودیة»، این مبلغ سلفی خاطر نشان ساخت که معامله قرن یکی از اقداماتی است که رژیم صهیونیستی برای مقابله با وعده های دین اسلام مبنی بر شکست این رژیم و خارج شدن از همه سرزمین فلسطین انجام داده است.

سامح عبدالحمید گفت که یهودی ها می خواهند یک سرزمین فلسطین در اختیار بگیرند که منازعی برای آن وجود نداشته باشد، به همین دلیل هم میلیاردها دلار هزینه می کنند تا کشورهای عربی و فلسطینیان آنها را به رسمیت بشمارند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای اینکه موجودیت خود را به صورت قانونی اعلام کند، ده ها میلیارد دلار را بدین منظور اختصاص داده اند.

گفتنی است که به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس طی کمتر از یک سال گذشته در راستای معامله قرن انجام شده است و قرار نیست کشوری به نام فلسطین به پایتختی قدس به رسمیت شناخته شود./983/ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
آمریکا از یگ طرف دم از معامله قرن میزنه از طرف دیگه از داعش و وهابیا حمایت می کنه.
اما امریکا حتی با تکرار رفتارهای غیرانسانی خود در استفاده از سلاح های کشتار جمعی باز هم تا خدا نخواهد هیچ ملتی را نمی تواند کاملا نابود کند مانند ملت ژاپن ک هنوز زنده هستند..
تک تک سلول های ما ایرانیان فریاد می زند مرگ بر آمریکا
0
0
لاله رخ افضلی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
امروز خانوم کورتز، نماینده کنگره امریکا افشاگری کرد که کارکنان گمرک کشورش، پناهجویان را مجبور می‌کنند از آب توالت برای آشامیدن استفاده کنند! اونوقت این آقا دم از معامله قرن میزنه.
0
0