۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۲۸۷۸۸
محقق صهیونیست:

ایجاد آشوب در ایران می‌تواند اسرائیل را نجات دهد

ایجاد آشوب در ایران می‌تواند اسرائیل را نجات دهد
کارشناسان رژیم صهیونیستی معتقدند راه پایان دادن به تهدید تهران علیه تل‌آویو، حمایت از اغتشاشات و آشوب در داخل این کشور است.

به گزارش خبرگزاری رسا، در ادامه حمایت رژیم صهیونیستی از آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر در ایران، «کِن تیمرمان» روزنامه‌نگار تحقیقی صهیونیست می‌گوید پرورش دادن و سازماندهی آشوب‌های داخلی در ایران می‌تواند باعث شود که این رژیم از تهدید ایران جان سالم به در ببرد.

تیمرمان که با سفیر اسرائیل در رژیم مخلوع پهلوی و دستگاه اطلاعاتی اسرائیل همکاری کرده تا طرحی برای ایجاد آشوب جهت براندازی نظام کنونی ایران تهیه کند، می‌گوید به راه انداختن اغتشاش از سوی مخالفان جمهوری اسلامی می‌تواند راه بسیار ارزانی در مقایسه با یک جنگ تمام عیار باشد.

به نوشته وبگاه «اسرائیل نیوز تاک رِیدیو» طرح تیمرمان برای محقق شدن به بودجه 300 میلیون دلاری نیاز داشت و این در حالی است که یک مقام پیشین آمریکایی گفته بود با 150 میلیون دلار هم می‌توانند این کار را انجام دهند. البته مشکل این طرح سازماندهی اغتشاشات و ارتباط آشوبگران با یکدیگر در داخل ایران بود.

وی با بیان اینکه «دونالد ترامپ» رییس‌جمهور آمریکا هیچ تمایلی به کشاندن کشورش به جنگ جدید در منطقه غرب آسیا ندارد، مدعی شد ترامپ می‌داند مردم ایران از «فساد مالی و حمایت از ماجراجویی‌های خارجی» خسته شده‌اند و این همزمان است با کارزار فشار حداکثری که به اقتصاد آنها صدمه زده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات