۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۳۲۴۷۳

بیانیه الحشد الشعبی درباره هلی‌برن آمریکایی - داعشی در موصل

بیانیه الحشد الشعبی درباره هلی‌برن آمریکایی - داعشی در موصل
فرماندهی عملیات سازمان الحشد الشعبی در استان نینوی، طی بیانیه‌ای جزئیات هلی‌برن آمریکایی - داعشی در جنوب موصل را فاش کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، فرماندهی عملیات الحشد در استان نینوی امروز طی بیانیه‌ای جزئیاتی از حمله تروریستی علیه مخازن «الحضر» در جنوب موصل را اعلام کرد.

در بیانیه فرماندهی عملیات الحشد نینوی که نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری «الغد» منتشر شد، آمده است: در ساعت ۱۷، یگانهای ما، فرود سه چتر نجات از بالگردهای موسوم به «چینوک» در مخازن الحضر در جنوب موصل را ثبت کردند و پس از نیم ساعت، شماری از عناصر داعش در همین مکان مشاهده شدند. نیروهایی از تیپ ۴۴ فرماندهی عملیات نینوی به این منطقه اعزام شدند و با دشمن درگیر شدند و طی آن ۴ تروریست کشته شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ساعت ۲۰ نیز، نزدیک به ۲۰ جنگجو به سوی یگانهای ما حمله کردند که پس از درگیری شدید میان دو طرف، خسارات زیادی به مهاجمان وارد شد. در این عملیات، نیروی هوایی ارتش عراق نیز مشارکت داشت و موفق شد ۶ تروریست را از بین ببرد.

فرماندهی عملیات نینوی، تاکید کرد که آمریکایی‌ها با تجهیزات و تسلیحات خود تروریست‌ها را مجهز کرده بودند و حمایت آنها از تروریست‌ها در این عملیات کاملا مشهود بود اما بیداری و اراده نیروهای ما آنها را غافلگیر کرد./983/ب

منبع: العالم

ارسال نظرات