۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۶۴۹۲۹۹

دروغ پردازی های شبکه های مسیحی اونجلیک در بحبوحه کرونا

دروغ پردازی های شبکه های مسیحی اونجلیک در بحبوحه کرونا
شبکه مسیحی اوانجلیک سی‌بی‌ان، در مقاله ای مدعی شد که یک شرکت اسرائیلی فعال در زیست‌فن‌آوری، در حال آزمایش دارویی برای ویروس کرونا است که تاکنون صد در صد موفقیت داشته است.

به گزارش مانیتورینگ بین الملل خبرگزاری رسا، مقاله ای با عنوان «درمان کووید 19، با صد در صد موفقیت، بر روی اولین بیمار آمریکایی» از سوی شبکه مسیحی اوانجلیک سی‌بی‌ان (‎cbnnews.com)، منتشر شد. این وبسایت زیرمجموعه ای از شبکه خبرپراکنی مسیحی (Christian Broadcasting Network)، است که خود یک شبکه تلویزیونی مسیحی اوانجلیک راستگرا و شرکت تولیدات رسانه ای است که از سوی پت رابرتسون (Pat Robertson)، مبلغ اوانجلیک تلویزیونی در آمریکا تاسیس شده است.
در این مقاله، ادعا شده که یک داروی اسرائیلی با صد در صد موفقیت بر روی بیماران بسیار بدحال کرونایی برای اولین بار در آمریکا در حال آزمایش است. شرکت سازنده این دارو، پلوریستم تراپوتیکس (Pluristem Therapeutics Inc) که مقر آن در شهر حیفا واقع شده مدعی است «هر هفت بیماری که این دارو را دریافت کرده اند، از کرونا جان سالم به در برده اند و چهار نفر از آنان بهبودی در تنفس داشته اند. وضعیت تنفسی تنها یکی از این بیماران رو به وخامت است اما هنوز زنده است».
مطالب این مقاله حقیقت ندارد و صهیونیست ها و اربابان آنان در حال انتشار اخبار دروغ هستند تا افکار مردم را منحرف کنند. نرخ موفقیت صد در صد برای تست یک دارو، بسیار جالب است اما در این تست حد اقل یکی از بیماران رو به بدحالی گزارده است بنابر این، یک هفتم یعنی حدودا چهارده درصد از بیماران بدحال بوده اند. حال چهار بیمار می مانند که رو به بهبود هستند که یعنی چهار هفتم و 57 درصد. دو هفتم از این بیماران که حتی به آنان اشاره نشده است، هیچ واکنشی به این دارو نشان نداده اند که به معنی 29 درصد است.
شایان ذکر است که جامعه آماری افراد در این آزمایش، فقط هفت نفر بوده و هیچ جامعه کنترل شده ای برای آن مورد بررسی قرار نگرفته اند.
جای تعجب ندارد که سی‌بی‌ان چنین مطالبی را در دفاع از اسرائیل منتشر کند چرا که رابرتسون یک جمهوری خواه است و در سال 2009 در برنامه کلوپ هفتصد (The 700 Club) بیان کرد که بی چون و چرا با تقسیم بیت المقدس بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان مخالف است. وی همچنین بیان کرد که نبرد آرماگدون «در منطقه مگیدو نخواهد بود» بلکه «بر سر اورشلیم» رخ خواهد داد؛ در زمانی که «نیروهایی از همه ملیت ها جمع خواهند شد تا اورشلیم را از دست یهودیان در آورند».

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
مسیحی اونجلیک در واقع دنباله روی صهیونیست ها هستند
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
از اینکه می بینم مانیتورینگ بین الملل راه افتاده است، بسیار خرسندم
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
اونجلیک ها یک گروه های افراطی هستند مثل وهابی ها و اسرائیلی ها تا دلتان بخواهد هم دروغ می گند
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
ما شما رو دعا کردیم.شما هم ما رو از دعای خیرتون فرموش نکنید
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
این ویروس کوچک، سیاست وحشتناک نئولیبرالیستی سرمایه داری را به عنوان رشد اقتصادی لجام گسیخته، گسترش ویرانی زمین و مصرف گرایی، و نابرابری عمیق بین توده مردم (بنا بر آکسفام ۲۶ نفر از میلیاردرهای دنیا بیش از ۵۰ ٪ از مردم دنیا ثروت دارند) را مشخص و برجسته کرده است.
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
همه می‌دانیم که رعایت موارد و توصیه‌های بهداشتی نیازمند صبر است... شکی نیست که موضوع سختی است همانطور که مسائل معیشتی و خورد و خوراک مردم سخت است و با صبر می‌توانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم.
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
طلاب حوزه علمیه تلاش بسیاری در جهت حمایت از بیماران کرونایی و خانواده هاشون انجام دادند
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
ناتوانی دولت ایالات متحده آمریکا از تامین اقلام ضروری در فروشگاه ها و مراکز خرید، ضعف در رسیدگی به بیماران و راهزنی امکانات بهداشتی دیگر کشورها را نشانه سردرگمی و افول ابرقدرتی آمریکا ارزیابی و تاکید کرد: مفهوم حکمرانی خوب یا مطلوب در غرب دچار چالش شده و مفاهیمی مانند مسئولیت پذیری، مشارکت، وفاق عمومی و ایثار اجتماعی فراموش شده است.
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
رسانه های جهانی ابزار اعمال قدرت آمریکا و غرب در جهان مادی امروز هستند؛ استکبار نیز با تولیدات سینمایی، پیام های مادیگرایانه و ایجاد جذابیت های کاذب، افکار مردم جهان را به جهان‌بینی و نظام فکری اومانیسم و مسیر دوری از خداباوری سوق می دهد. با توجه به ضعف امکانات قدرت و رسانه در بین خداباوران بعید است تحولی عمیق در جهان را شاهد باشیم. زیرا گفتمان غالی و مسلط بر رسانه ها بر اساس باورهای کمونیستی یا لیبرالیستی شکل گرفته است.
0
0