۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۵۵۹۶۷

دو خبر از بازار نشر

دو خبر از بازار نشر
رونمایی کتاب «هما» و انتشار کتاب تونل سوم از اخبار مهم بازار نشر هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، رونمایی کتاب «هما» و انتشار کتاب تونل سوم  از اخبار مهم بازار نشر هستند.

ت/دو خبر از بازار نشر

کتاب هما

مراسم رونمایی کتاب «هما» خاطرات هما شالباف‌زاده، همسر سردار شهید محسن امیدی به قلم جمشید طالبی هم‌زمان با یادواره سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» چهارشنبه ۴ تیر، ساعت ۱۸ در حوزۀ هنری برگزار می شود.

کتاب مذکور به‌تازگی به همت انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

سردار شهید محسن امیدی در شهرستان نهاوند استان همدان به معلمی مشغول بوده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران درآمده است. او با فرماندهی گردان‌های ۱۵۶ حر، ۱۵۴ حضرت علی‌اکبر (ع) در عملیات‌های والفجر ۲ و ۵ و ۸، بدر و انصار در جبهه‌های جنگ نقش‌آفرینی کرده است. شهید امیدی سال ۶۵ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

ت/دو خبر از بازار نشر

تونل سوم

 انتشارات شهید کاظمی کتاب تونل سوم نوشته  فاطمه الیاسی را منتشر کرد.

این اثر که از جمله رمان‌های راه یافته به مرحلۀ نهایی جایزۀ داستان انقلاب است می‌کوشد تا با بیانی داستانی و دراماتیک نوجوانان را با گوشه‌ای از جنایات رژیم پهلوی آشنا کند.

 داستان تونل سوم در کرمانشاه سال ۵۷ می‌گذرد و پر از کشمکش‌های جذاب و خواندنی برای نوجوانان است. این اثر که در درونمایۀ خود، نگاهی به مقولۀ استقلال و خودباوری دارد، مخاطب نوجوان را به دل مدارس سال ۵۷ برده و امکان همزادپنداری و تجربۀ زیست خیالی در آن فضا را به او می‌دهد./925/د101/ق

ارسال نظرات