۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۵۶۵۳۶
مفتی شیعیان لبنان؛

لبنان گاو شیرده برای آمریکا نیست

لبنان گاو شیرده برای آمریکا نیست
مفتی شیعیان لبنان با اشاره به توطئه آمریکا در لبنان نسبت به شیوع گرسنگی هشدار داد و اظهار داشت: دیگر سیاست گاو شیرده در لبنان پاسخگو نیست.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان مفتی شیعیان لبنان طی سخنانی با اشاره به نوسان قیمت ارز و فشار اقتصادی و معیشتی به مردم این کشور بیان داشت: کشور بر سر یک دو راهی قرار دارد؛ یا باید مشکلات معیشتی را بپذیرد یا موافق سیاست های فریبکارانه آمریکا باشد.

وی ضمن تاکید بر میهن پرستی در مسائل کشور افزود: سیاست گاو شیرده آمریکا دیگر در لبنان پاسخگو نیست و ما باید از دخالت در جنگ های خارجی و وارد کردن کالاهای تجاری دست بکشیم.

مفتی شیعیان لبنان خاطر نشان کرد: نفاق و دورویی، فروختن لبنان و تجارت با درد های این ملت دیگر کافی است . ما اکنون در لحظه ای هستیم که باید از مشکلاتی که ناشی از دارو، مواد غذایی، مواد اولیه و انرژی است، نجات پیدا کنیم و باید از میهن در برابر سیاست های خصمانه غرب محافظت کنیم.

وی تاکید کرد: با منطقی سرکار داریم که فقط به فکر کشتار و قتل عام کشورها و ملت ها است و فقط لبنانیان واقعی می توانند این کشور را به جایگاه حقیقی خود برگردانند و دست خواهش و تمنا از غرب را قطع و شرایط را برای وحدت ملی تقویت کنند. پروژه جامع کشور برای لبنانی ها باید بر اساس جلوگیری از فتنه ها باشد.

ارسال نظرات