۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۶۴۹۸۹

اربعین حسینی مظهر قدرت شیعیان پاکستان خواهد بود

اربعین حسینی مظهر قدرت شیعیان پاکستان خواهد بود
رئیس سازمان دانشجویان پاکستان گفت که حمایت از مظلوم و مخالفت ظالمان درس کربلا و عاشورا است در روز اربعین صدای خود را علیه ظلم و ستم مظلوم در سراسر جهان بلند خواهیم کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، رئیس مرکزی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، در یک نشست ویژه در دفتر مرکزی این سازمان در لاهور گفت: امسال در چهلمین روز شهدای کربلا، دسته های عزاداری در سراسر کشور برپا می شود و عزاداران امام حسین (ع) در روز اربعین با تمام قدرت شرکت می کنند.

آقای «عارف حسین الجانی» افزود: در حالی که عناصر تکفیری در پاکستان شعله های فرقه گرایی را در این کشور برافروخته و توطئه هایی را برپا داشتند، اربعین حسینی مظهر قدرت و عظمت ملت تشیع پاکستان خواهد بود. ان‌ شاءالله هر حسینی با تمسک به شخصیت امام به عنوان کشتی نجات، ارادت خود را به امام ابراز خواهد کرد.

رئیس این سازمان با اشاره به اتحاد شیعه و سنی تاکید کرد: در پاکستان، شیعه و سنی هر دو یک جان و متحد هستند، ان شاءالله همه مسلمانان در پیاده‌روی اربعین شرکت می کنند و این روز، آخرین میخ در تابوت فتنه گران خواهد بود.

وی همچنین در واکنش به کسانی که در پی محدود کردن مراسم عزاداری شیعیان پاکستان هستند هم گفت: عزاداری مایه ‌حیات و حق قانونی ما است؛ ما هیچ توطئه ای علیه آن را نمی پذیریم.

شایان ذکر است پس از حوادث اخیر در پاکستان، پیروان اهل بیت(ع) و نیز اهل تسنن معتدل بر آن شده اند که با برگزاری پر شور و وحدت بخش مراسم اربعین امسال، نقشه های استعمارگران برای ایجاد تفرقه را از بین ببرند.
ارسال نظرات