کتاب سمینار در مسائل بازاریابی و بازاریابی اسلامی منتشر میشود
به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، امروزه نیازها و خواستههای مصرفکنندگان در بخش اقتصاد متحول شده است و شرکتها شاهد تنوع و تغییر در محصولات هستند. این امر اهمیت علم بازاریابی را برای بنگاههای تولیدی و یا خدماتی در عصر حاضر افزایش داده است.
از طرفی هرگونه اقدام در جهت اجرای علم بازاریابی توسط شرکتها در کشورها بدون توجه به بافت آن کشور، کارایی و اثربخشی فعالیتها را تحتتأثیر قرار میدهد و آثار زیانباری دربر خواهد داشت.
طبعاً در کشورهای اسلامی نیز نوع نیازها و خواستههای مصرفکنندگان نسبت به غرب متفاوت است، از اینرو، استفاده از علم بازاریابی غربی در این کشورها اثر بخشی ندارد و باید کشورهای اسلامی نسبت به استفاده از بازاریابی مبتنی برارزشهای اسلامی برای مصرفکنندگان اقدام کنند.
کتاب حاضر در هشت فصل به بررسی ابعاد بازاریابی اسلامی پرداخته است./826/