۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۷۰۴۳۰

كتاب «احیای پولطلا؛ راهبرد خروج از بحران پول اعتباری» از چاپ خارج شد

كتاب «احیای پولطلا؛ راهبرد خروج از بحران پول اعتباری» از چاپ خارج شد
كتاب «احیای پولطلا؛ راهبرد خروج از بحران پول اعتباری» (ترجمه و تدوین دكتر سید محمدحسین متولی امامی و استاد محمدحسن غلامی) در انتشارات كتاب فردا به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، كتاب «احیای پولطلا؛ راهبرد خروج از بحران پول اعتباری» (ترجمه و تدوین دكتر سید محمدحسین متولی امامی و استاد محمدحسن غلامی) در انتشارات كتاب فردا به چاپ رسید.

این اثر كه ترجمه كتاب «رؤیه نقدیه فی أزمه الأموال غیر الحقیقیه» نوشته دكتر ناصر یوسف و دكتر موسی العربانی، از اساتید برجسته دانشگاه بین المللی مالزی است، به بحران پول اعتباری در دوران معاصر اشاره كرده و رفتار غیرانسانی نظام پولی و بانكی امروز را معلول زیاده‌خواهی بشر در دوران مدرن معرفی كرده است.
این كتاب، با اشاره به خلق پول ظالمانه در نظام بانك جهانی و آثار و تبعات انسانی، اخلاقی و سیاسی آن در جهان معاصر، راهكار خروج از وضع موجود را احیای پول اسلام و بازگشت به دینار طلا می‌داند.

این كتاب توسط اداره اوقاف كویت در سال 2011 میلادی به چاپ رسیده و نشان‌دهنده وجود جریان‌های علمی طرف‌دار پولطلا در جهان اسلام است.
یكی از مهم‌ترین اتفاقاتی كه امروزه در جهان اسلام در برابر نظام بانكی شكل گرفته، مخالفت بسیاری از متفكران و صاحب‌نظران نسبت به پدیده خلق پول بانكی است كه امكان نظام سرمایه‌داری را فراهم كرده و اجرای احكام و مقاصد اسلامی را به حداقل رسانیده است.

این كتاب در سه فصل تدوین شده كه در فصل اول، ریشه بحران پولی و مالی جهان را در لذت‌جویی انسان معرفی می‌كند؛ در فصل دوم، شاخصه‌های پیشرفت با رویكرد اسلامی بیان می‌شود و در فصل سوم، به دینار طلا و آثار مثبت آن در آینده اقتصاد جهانی اشاره می‌كند.

جهت تهیه کتاب به آدرس  https://bookroom.ir مراجعه فرمایید./826/

ت/كتاب «احیای پولطلا؛ راهبرد خروج از بحران پول اعتباری» از چاپ خارج شد

ارسال نظرات