۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۸۴۸۱۷

از برف تا برف، خاطرات شهید زین الدین

از برف تا برف، خاطرات شهید زین الدین
خاظرات شهید مهدی شیخ زین الدین در قالب کتابی با نام از برف تا برف که نهمین سری از کتاب های یاران ناب است توسط انتشارات یا زهرا به چاپ رسیده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، خاظرات شهید مهدی شیخ زین الدین در قالب کتابی با نام از برف تا برف که نهمین سری از کتاب های یاران ناب است توسط انتشارات یا زهرا به چاپ رسیده است. شهیدی که زیارتگاه او در در قطعه 5 شهدای قم می باشد.

در بخشی از کتاب از برف تا برف می خوانیم:

در عملیات خیبر یک لحظه هایی داشتیم که دشمن توی جزيره آن قدر به ما فشار آورده بود که دیگر تصمیم داشت جزیره را همان روز از ما بگیرد و تا آن روز هم ما با نیروهایی که در جزیره داشتیم به شدت با دشمن مقابله کردیم. وقتی بود که دیگر نه مهمانی بود و نه نیرویی و بعضی جاها هم نیروهای ما در محاصره دشمن قرار گرفته بودند و کلا فقط یک خط در دست ما مانده بود. این (خط) هم شصت الی هفتاد نفر نیرو بیشتر نداشت و سه الی چهار کیلومتر چپ و راست آن باز بود ولی ما مشاهده کردیم آن چنان خداوند رعب در دل دشمنان انداخته و شاید ملائكة الله در آن فضاهای خالی زیاد، با دشمن می جنگیده اند وما شصت نفر در مقابل سیل انبوه تانک ها و نفرهای دشمن توانستیم مقاومت کنیم و دشمن فقط متوجه ما شصت نفر بود و هرچه آمد جزیره را تصرف کند، نتوانست؛

در صورتی که خیلی راحت می توانست از راست یا چپ، نیروهای ما را دور بزند و همه را به اسارت بگیرد؛ ولی همان لحظه ما دیدیم دشمن متوقف شده، رعب دارد و نمی تواند بیاید. حتی تانک های خالی در آن فضای باز می رفتند و دوباره باز می گشتند. من وقتی با یکی از برادران بسیجی صحبت می کردم، پرسیدم: «چطور شد که دشمن از آن طرف نیامد؟» گفت: « مگر ندیدی نیروهای خودمان آرپی جی می زدند؟!» در صورتی که ما خودمان می دانستیم نیرویی در آن جانداريم.

یقینا ملائكة الله وامدادهای غیبی خداوند ما را در آن جا نگه داشت و از آن لحظه، یقین حاصل کردیم که خداوند اراده کرده جزیره مجنون را حفظ کند؛ چه نیروی زیاد و چه کم به کار ببریم تأثیری ندارد، چون نیرویی است که بنابر حفظ جزیره گرفته و قلب ما قوت گرفت. آن روز را تا شب به هرشکل ممکن مقاومت کردیم. از همان شب، دشمن دیگر جرأت حمله ی اساسی و تصرف جزیره را از دست داد.

علاقمندان جهت خرید به سایت فروشگاه اینترنتی کتاب قم مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
سلام بر شهیدان خصوصو زین الدین الشهداء
0
0