۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۸۶۴۷۳
نائب رئیس مرکز آموزش های دینی پاکستان:

دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی دوران شکوفایی نظام اسلامی خواهد بود

دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی دوران شکوفایی نظام اسلامی خواهد بود
حجت الاسلام حیدری در پیامی با عرض تبریک و تهنیت به آیت الله رئیسی، دوران ریاست جمهوری ایشان را دوران شکوفایی نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کرم علی حیدری المشهدی نائب رئیس مرکز اموزش های دینی پاکستان، با ارسال پیامی ریاست جمهوری اسلامی ایران را به آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک و تهنیت گفت.

 وی با بیان این که یقینا در دوران ریاست جمهوری این سید بزرگوار، عالم با عمل و فردی باتجربه چندین ساله در دستگاه اجرایی کشور، مشکلات جمهوری اسلامی ایران حل خواهند شد و کشور باردیگر به سوی رشد و ترقی گام خواهد برداشت، گفت: امیدواریم با پاکستان نیز بعنوان کشوری دوست و برادر و بارابطه چندین ساله روابط بهتر و محکم تر ایجاد شود.

این روحانی پاکستانی با استناد به سخنان آیت الله رئیسی در مراسم تنفید ریاست جمهوری اسلامی به دست مقام عٖظمای ولایت مبنی بر این که «دلم می خواهد که در این لحظه دست آقا رو ببوسم اما چه کنم که ویروس کرونا بنده را از این سعادت محروم کرده است» بیان داشت: چنین رئیس جمهوری باعث افتخار شیعیان جهان است که به رهبر جهان اسلام، مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای چنین عشق و ارادت دارد.

وی افزود: امیدوارم به همراه رشد و ترقی جمهوری اسلامی ایران به رشد علمی و بهبود حوزه های علمیه سراسر جهان نیز توجه شود و در تقویت حوزه های علمیه گام های مناسبی برداشته شود.

حجت الاسلام حیدری در آخر این پیام، به حضرت امام العصر و الزمان عجل الله تعالیٰ فرجه الشریف، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، مراجع عظام تقلید، حوزه علمیه، شیعیان جهان و مردم شریف و ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت./988/

ارسال نظرات