۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۸۶۸۸۴
دبیر کل حزب الله لبنان در پنجمین شب ماه محرم الحرام:

حزب الله تاثیرگذار ترین حزب لبنان است

حزب الله تاثیرگذار ترین حزب لبنان است
سیدحسن نصرالله تاکید کرد در حال حاضر با استناد به همه معیارها، حزب الله نماد یک مقاومت بسیار بزرگ است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در پنجمین شب ماه محرم الحرام و مراسم عزاداری امام حسین (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: حزب الله امروز نماد یک مقاومت بسیار بزرگ و دارای تأثیرات محلی و همچنین منطقه‌ای است.

وی گفت: مدت‌ها است ما از سر تواضع می‌گوییم حزب الله از بزرگترین احزاب لبنان است. اما در حال حاضر با استناد به همه معیارها، بدون شک حزب الله بزرگترین حزب لبنان است.

حسن نصرالله تاکید کرد: این یک نکته مثبت است که مسئولیت‌هایی را نیز ایجاد می‌کند. ممکن است یک شخصیت سیاسی، نماینده، فرهنگی، روزنامه نگار، اصحاب رسانه، شیخ یا عالم دینی مستقل هر چه می‌خواهد بگوید و هر که را می‌خواهد مورد حمله، شماتت و اتهام زنی قرار دهد، با هر که می‌خواهد خصومت ورزد و دیگران را به انقلاب، حمل سلاح و بر هم زدن معادلات فرا بخواند.

وی افزود: اما وقتی هر یک از ما (به عنوان حزب الله) در این کشور اظهار نظری می‌کند، نتایج و پیامد‌ها و ملزوماتی برای حال، آینده و سرنوشت مردم دارد و از این رو مسئولیت ما در قبال گفتار و رفتارمان، مسئولیت بسیار بزرگ و مهمی است./۹۸۸/

منبع: شبکه تلویزیونی المنار

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
با سلام و احترام براین مجاهدبزرگ سید جلیل القدر جناب آقای سید حسن نصرالله عرض میکنم درست بهمین جهت نیز ایادی فاسده ، دشمنان اسلام تلاش میکنند بهر طریقی که بتوانند حزب الله را بخیال خام خود تضعیف کنند ، که یکی از این عناصر فاسده ، سعد الحریری است ، او با آن یاوه بافی های عوامفریبانه ی خود اثر خود فروختگیش به آمریکا و بردگیش به نوکر او ، عربستان سعودی را اخیراََ معلوم کرده و نشان داد که چگو نه پول عربستان گوش او را از شنیدن حق کر کرده است . علت مخالفت او با طرح واردات سوخت از ایران بوضوح دال بر همین کر بودن او است . این مخالفت از آن است که حریری از کران است __چون که عقل و دین ندارد جانوری از نران است __پول عرب سعودی کرده است گوش وی کر __بهمی جهت نیرزد هرگز او بقدر یک ... با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .
0
0