۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۸۷۸۸۹
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین در دیدار با وزیر امور دینی پاکستان:

لجام گسیختگی شبکه های مجازی عامل بروز اختلاف دینی در پاکستان است

لجام گسیختگی شبکه های مجازی عامل بروز اختلاف دینی در پاکستان است
حجت الاسلام والمسلمین جعفری در دیدار با پیر نورالحق قادری استفاده بی جا و لجام گسیخته شبکه های مجازی را عامل بروز اختلاف و ایجاد هرج وم رج در کشور دانستند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با پیر نورالحق قادری وزیر امور دینی پاکستان در محل اقامت وی، دیدار و گفتگو کرد و اوضاع افغانستان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این دیدار مفتی گلزار احمد نعیمی رئیس جماعت اهل حرم پاکستان، حجت الاسلام سید احمد اقبال رضوی، سید ناصر عباس شیرازی و سید اسد عباس نقوی دبیر سیاسی مجلس وحدت مسلمین پاکستان حضور داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری و پیر نور الحق قادری مسائل داخلی و بین المللی را مورد بحث و بررسی قرار داده در خصوص اوضاع افغانستان نیز گفتگو کردند.

هر دو شخصیت های پاکستان از بازگشت عملیات تروریستی در خاک کشور و گسترش موج نفرت و اختلافات مذهبی به شدت ابراز نگرانی کردند و گفتند: بیداری ملت تنها راه نجات از توطئه بیگانگان و دشمنان اسلام است و روحانیت باید در این راه نقش عمده خود را ایفا کند.

آنان تاکید کردند: استفاده بی جا و لجام گسیخته شبکه های مجازی عامل بروز اختلاف و ایجاد هرج و مرج در کشور است، علما، روحانیون، رهبران دینی و شخصیت های برجسته کشور باید مردم را به مدارا، تحمل، احترام همدیگر و مقدسات دینی تلقین کنند.

رهبران دینی شیعه و سنی ابراز داشتند: دشمن در کمین مسلمانان است و قصد دارد که خاورمیانه را ناآرام نگهدارد تا به منافع شوم خود برسد، ناآرامی های افغانستان جزئی از همین برنامه است، اگر طالبان روش اداره کشور را اصلاح نکند و احزاب و مردم افغانستان بیدار نشوند این کشور بار دیگر به جنگ داخلی کشیده خواهد شد./988/

ارسال نظرات