۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۹۷۶۶۷
هماهنگ کننده تجمع جهانی حمایت از گزینه مقاومت در عراق:

نظامیان آمریکایی را با خفت از عراق اخراج خواهیم کرد

نظامیان آمریکایی را با خفت از عراق اخراج خواهیم کرد
الناصری تصریح کرد حضور نظامیان آمریکایی در عراق و منطقه، علت و ریشه تمام مشکلات است و قطعا اشغالگران با خفت و خواری نه تنها از عراق بلکه از تمام منطقه اخراج خواهند شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ «یوسف الناصری» هماهنگ کننده تجمع جهانی حمایت از گزینه مقاومت در عراق تاکید کرد انفجار تروریستی اخیر در بصره، هشداری از سوی آمریکا همزمان با نزدیک شدن زمان خروج نظامیان آمریکایی از عراق است.

شیخ الناصری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بغداد، تاکید کرد رد پای مزدوران آمریکا در انفجار تروریستی اخیر به چشم می‌خورد، انفجاری که با یک دستگاه موتورسیکلت بمبگذاری شده در نزدیکی بیمارستان الجمهوری در شهر بصره رخ داد که دهها شهید و زخمی به جا گذاشت.

وی خاطر نشان کرد آمریکایی‌ها برگشته‌اند تا از طریق ابزارهای تروریستی در عراق بجنگند، این دلیل نفاق و وحشت آنهاست.

شیخ الناصری احتمال داد که انفجار تروریستی اخیر در بصره آغاز سلسله هشدارهای آمریکا همزمان با نزدیک شدن زمان خروج نظامیانش از عراق باشد.

اشغالگران به دنبال بازگرداندن روزهای خونین گذشته به عراق هستند تا بگویند خروج ما به معنای ویرانی این کشور خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد آنچه رسانه‌های آمریکایی درباره وجود تیم‌های مرگ و شبکه‌های ترور در اقلیم کردستان عراق می‌گویند، در حقیقت وابسته به اشغالگران آمریکایی است.

شیخ الناصری اظهار داشت تمام جهان می‌داند که تروریسم در منطقه به ویژه در عراق و سوریه اعم از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی، ساخته و دست پرداخته و محصول آمریکایی و از حمایت مالی و آموزشی و تسلیحاتی این کشور و حمایت‌های سازمان اطلاعات و مستشاران نظامی آن در منطقه بهره می‌برد.

وی تصریح کرد حضور نظامیان آمریکایی در عراق و منطقه، علت و ریشه تمام مشکلات چه در زمینه طایفه‌ای یا سیاسی یا اقتصادی یا امنیتی در آن است.

الناصری خاطر نشان کرد ایالات متحده آمریکا که مدعی دموکراسی است، بزرگترین حامی بدترین نظام‌های دیکتاتوری مسلط بر ملت‌هایشان به ویژه در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است.

هماهنگ کننده تجمع جهانی حمایت از گزینه مقاومت در عراق در ادامه تصریح کرد: مقاومت، قطعا اشغالگران را از عراق اخراج خواهد کرد و ملت عراق که شهدای زیادی تقدیم کرده، از کشورش دفاع خواهد کرد و نظامیان آمریکای شیطانی را با خفت و خواری نه تنها از خاک عراق بلکه از تمام منطقه بیرون خواهند راند.

الناصری در پایان به تسنیم گفت حضور نظامیان آمریکایی در عراق تنها از مزدوران و تروریست‌ها در این کشور حمایت می‌کند و خروج آنها، این افراد را رسوا خواهد کرد و ماموریت مقاومت برای خلاصی از شر آنها را تسهیل خواهد کرد، خروج آمریکا از منطقه به معنای پایان مزدوری برای این کشور است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات