۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۰۳۸۵۸
عضو هیئت هماهنگی شیعی عراق:

رویکرد آمریکا و غرب در قبال بحران اوکراین منافقانه است

رویکرد آمریکا و غرب در قبال بحران اوکراین منافقانه است
المعموری عضو هیئت هماهنگی شیعیان عراق در سخنانی ضمن انتقاد از سیاست های آمریکا و غرب، گفت: رویکرد آمریکا و غرب در قبال بحران اوکراین منافقانه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «جبار المعموری» عضو هیئت هماهنگی شیعیان عراق امروز جمعه سخنانی را در انتقاد از سیاست‌های ایالات متحده آمریکا و غرب در قبال بحران اوکراین، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو هیئت هماهنگی شیعیان عراق گفت: سیاست‌های آمریکا و غرب در قبال بحران اوکراین منافقانه است. آنها با اعمال تحریم‌های سخت علیه روسیه تنها به تشدید بحران اوکراین دامن می‌زنند.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها از سال ۲۰۰۳ تاکنون شمار زیادی از مردم عراق را به قتل رسانده‌اند و گروه‌های تروریستی تکفیری را نیز به جان عراقی‌ها انداخته‌اند. اکنون سؤالی که وجود دارد این است که وجدان سران کشورهای غربی در قبال این اقدامات آمریکا کجا بود؟ زمانی که بغداد زیر آتش اقدامات خصمانه آمریکا در حال سوختن بود، وجدان غربی‌ها کجا بود؟

این شخصیت عراقی همچنین عنوان کرد: آمریکا مسئول ویرانی کشورهای جهان است. آمریکایی‌ها با جنگ‌هایی که به راه انداختند و با گروه‌های تروریستی و افراطی که ایجاد کردند، هرج و مرج را در همه جا گسترش داده و می‌دهند. عراق، اولین قربانی آمریکایی‌ها بود./۹۸۸/

ارسال نظرات