۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۰۷۹۴۰

برگزاری همایش حمایت از فلسطین در پاکستان

برگزاری همایش حمایت از فلسطین در پاکستان
همایشی تحت عنوان "حمایت از مظلومان فلسطین، کشمیر و یمن" از سوی حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پایتخت این کشور برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، همایشی تحت عنوان "حمایت از مظلومان فلسطین، کشمیر و یمن" از سوی حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پایتخت این کشور برگزار شد.

در این همایش شخصیت‌ های سیاسی، مذهبی، فعالان اجتماعی و اقشار مختلف مردم پاکستان حضور داشتند.

حجت السلام والمسلمین راجا ناصر عباس دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان، گفت، رژیم صهیونیستی دستاورد نظام سرمایه‌ داری است که برای از بین بردن قدرت مسلمانان تشکیل شد.

جعفری افزود، امام خمینی (ره) زمانی روز جهانی قدس نام‌گذاری کرد که همه قدرت‌های جهانی در تلاش برای رسمیت بخشیدن به رژیم نامشروع اسرائیل بودند، اما اقدام امام خمینی (ره) سبب شد که مسلمانان جهان به مساله فلسطین آگاه‌تر شوند و برای نجات آن از اشغال رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به خدمات شهید سردار قاسم سلیمانی در کاهش مشکلات مردم فلسطین گفت، شهید سلیمانی واقعاً به‌عنوان شهید قدس شناخته می‌شود.

وی تاکید کرد، شهید سلیمانی با تلاش‌های خود توانست گروه‌های مقاومت فلسطین را قوی کند و امروز رژیم اسرائیل از بیم این گروه‌ها در اطراف خود دیوار کشیده است.

ناصر عباس شیرازی، معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در زمینه اهداف برگزاری همایش حمایت از مظلومان فلسطین گفت: با توجه به نزدیک بودن روز جهانی قدس، برای ابراز همبستگی با فلسطینیان در سرتاسر پاکستان کنفرانس‌هایی جریان دارد.

معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان افزود، این همایش نیز بخشی از تلاش‌ها در پاکستان برای ابراز همبستگی با فلسطینیان است./۹۸۸/

ارسال نظرات