۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۷۰۸۳۳۸

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف جهان

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف جهان
مردم روزه دار پاکستان مصادف با روز جهانی قدس به‌رغم مقررات کرونایی در این کشور، در اسلام آباد و دیگر شهرها راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مردم روزه دار پاکستان امروز جمعه مصادف با روز جهانی قدس به‌رغم مقررات کرونایی در این کشور، با برگزاری راهپیمایی گسترده ای در اسلام آباد و دیگر شهرها با سر دادن شعارهای ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی، ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین و آرمان‌های آنان، تصمیم رژیم اشغالگر قدس برای ضمیمه کردن اراضی اشغالی را محکوم کردند.

صدها نفر از نمازگزاران، فعالان سیاسی و رهبران گروه‌های مذهبی پاکستان در اسلام‌آباد پایتخت این کشور، با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی، کشتار مسلمانان در یمن، سوریه، عراق و کشمیر ابراز داشتند.

این راهپیمایی‌ها در بیش از ۴۰۰ نقطه از این کشور با شعارهای ضداستکباری به ویژه شعارهای ضد آمریکایی برگزار شده است.

گزارش‌ها از برگزاری راهپیمایی‌های بزرگی در شهرهای کراچی، لاهور، پیشاور، کویته، اسلام آباد، گلگیت بلتستان حکایت دارد.

مردم نیجریه خواستار آزادی اراضی اشغالی و قدس شریف شدند

از سوی دیگر مردم نیجریه در راهپیمایی امروز روز قدس در این کشور، خواستار آزادی اراضی اشغالی و قدس شریف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم نیجریه امروز جمعه با شرکت در تظاهرات ضدصهیونیستی روز قدس همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین و آرمان های قدس شریف را اعلام کردند.

گزارش های واصله از نیجریه در این خصوص حاکیست: راهپیمایی گسترده ای در ایالت «کانو» واقع در شمال نیجریه در روز جهانی قدس برگزار شد. راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین، شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی سر داده و خواستار آزادی اراضی اشغالی و قدس شریف شدند.

تصاویر این مراسم باشکوه نشان می دهد که برخی از راهپیمایان عکس هایی از شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه در دست دارند./۹۸۸/

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف جهان

ارسال نظرات