۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۷۱۹۹۸۹
محمود الزهار:

اشغالگران منطقه را به سمت جنگ مذهبی سوق می دهند

اشغالگران منطقه را به سمت جنگ مذهبی سوق می دهند
محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس هشدار داد اشغالگران، منطقه را به سوی جنگ نامحدود مذهبی سوق می‌دهند.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی مسئول پیامد‌های ادامه تجاوزگری در مسجدالاقصی است، هشدار داد اشغالگران، منطقه را به سوی جنگ نامحدود مذهبی می‌کشانند.

محمود الزهار در مصاحبه با این شبکه گفت از فرزندان قهرمان خودمان می‌خواهیم تا دستان و سلاح‌های خودشان را در برابر اشغالگران بالا ببرند و به مقاومت ادامه دهند.

الزهار افزود مقاومت ملزم به دفاع از حقوق ملت فلسطین با همه ابزار‌های ممکن است. از کشور‌های عربی و اسلامی و آزادمردان جهان می‌خواهیم برای حمایت از قدس و مسجدالاقصی، هرچه سریعتر وارد عمل شوند. اشغالگران مسئول پیامد‌های ادامه تجاوزگری در مسجدالاقصی هستند و می‌خواهند منطقه را به سوی جنگ نامحدود مذهبی سوق دهند.

وی خاطر نشان کرد ما اوضاع را زیر نظر داریم و حتی اگر زمان نبرد نهایی فرا برسد، دوره جدید تمدنی آغاز خواهد شد که در آن، اشغالگری جایی نخواهد داشت و در آن عدالت و حق حاکم خواهد شد و همه فلسطینیان به سرزمین خودشان باز خواهند گشت.

یکی دیگر از مسئولان جنبش حماس هم به المیادین گفت «پیام ما برای محور مقاومت و همه شاخه‌های مقاومت فلسطین آن است که برای مقابله با این دشمن صهیونیستی آماده باشند و به وظیفه خود در یاری رساندن به مسجدالاقصی و دفاع از آن با همه توان‌شان، عمل کنند.»

ارسال نظرات