۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۷۴۴۹۸

شماره جدید نامه جامعه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شصت و پنجمین شماره نامه جامعه به کوشش حوزه علمیه خواهران، جامعة الزهراء منتشر شد.
ماهنامه نامه جامعه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در جدیدترین شماره نامه جامعه به مطالبی چون وحدت کلمه، عالم وحدت، سیاست ها و تدابیر امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) در کلام رهبری، نقش زینب(س) در قیام امام حسین(ع)، نسیم صبح، رهبری با نام آیت الله خمینی(ره)، منشور سعادت، و درس استاد پرداخته شده است.

در گزیده ای از مقاله « رهبری با نام آیت الله خمینی » آمده است:«امام خمینی: مردم جنوب لبنان باید به هر وسیله ای که شده به خانه های خود بازگردند و وظیفه دارند که برای باز پس گرفتن سرزمین خود مبارزه کنند، پیش از آنکه اسرائیلی‌ها مردم خودشان را در آنجا مستقر سازند.»

جهاد با نفس، تعجب کردیم(28 صفر وفات پیامبر اکرم)، ارتباط انسان با خود، تا کربلا چهل روز باقی مانده است، گام های زندگی مشترک، درآمدی بر مکاتب نو ظهور در ایران، حسین مقلب القلوب والابصار من، درخت دانش و ترنم شیدایی از مطالبی است که در این شماره نامه جامعه به چاپ رسیده اند.

در بخشی از مطلب «در آمدی بر مکاتب نو ظهور در ایران » می خوانیم:«وجه مشترک عرفان های کاذب این است که این دسته از عرفان ها منکر الهی بودن ادیان هستند و یا برخی از ابعاد دین از جمله شریعت را قبول نمی کنند. در بعد معرفت شناسی، عقل و منطق را نمی پذیرند.»

از دیگر مطالب گنجانده شده دراین شماره می توان به تبلیغ نوشتاری، همه از روی زمین بلند شدند، طعمی تلخ برای ماندن، حجاب در رسانه ملی؛ چالش ها و بایسته ها، فقه و زندگی، صدای معجزه می آید، سیره مردان آسمانی، نگاهی به آسمان نیلگون ازدیدگاه قرآن، جرعه جرعه معرفت، برداشت آزاد و تازه ها، اشاره کرد.

شماره شصت و پنجم نامه جامعه به مدیر مسؤولی مرضیه معینی و سردبیری مهین پاکروان و به کوشش حوزه علمیه خواهران، جامعة الزهراء در بهمن ماه سال جاری منتشر شده است./916/ن601/ع

ارسال نظرات