۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۷۴۶۲۱

شماره جدید اشارات آمد

خبرگزاری رسا ـ شماره یکصد و بیست ونهم مجموعه مناسبتی اشارات به همت مرکز پژوهش های صدا و سیما منتشر شد.
ماهنامه اشارات


به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، مجموعه مناسبتی اشارات، مخصوص مناسبتهای بهمن ماه به موضوعاتی چون زمزمه های آسمانی، ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، اربعین حسینی، رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) پرداخته است.

در بخشی از مطالب مناسب با شهادت امام رضا(ع) آمده است:«ذهبی: امام رضا در روزگار خود، بزرگ بنی هاشم و بردبارترین، بلند نظر ترین و بزرگوارترین آنان بود. مامون او را بزرگ می شمرد، در برابر او فروتنی می کرد و در احترام به او، به ظاهر غلو و زیاده روی می کرد و سرانجام او را به ولایتعهدی برگزید.»

تا سپیده عنوان بخشی است که ویژه دهه مبارکه فجر؛ از 12 تا 22 بهمن ماه در این شماره به چاپ رسیده است.

در گزیده ای از این ویژه نامه آمده است«انقلاب اسلامی،انقلابی شیعی بود و بر اساس مذهب امامان معصوم(ع) شکل گرفت. از این رو، با خواسته های فطری همه قومیت ها و فرقه ها هماهنگ بود و نظر همه را به خود جلب می کرد. به همین دلیل، در شکل گیری انقلاب اسلامی همه گونه سلیقه و مکتب فکری وعقیدتی اثر گذار بود وبارانقلاب بر دوش مردمی با سلیقه ها و بینش های گوناگون نهاده شد.»

مجموعه مناسبتی اشارات با مدیر مسؤولی داود رجبی نیا و سردبیری سید علی حسینی ایمنی در بهمن ماه سال جاری به همت مرکز پژوهش های صدا و سیما منتشر شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 2919670-0251 تماس بگیرند و یا به نشانی اینترنتی www.irc.ir مراجعه کنند./916/ن601/ع

ارسال نظرات