۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۷۶۷۴۸

نفس مطمئنه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب نفس مطمئنه، ناگفته هایی از آیت الله بهجت نوشته مهدی عباسی به همت انتشارات تا ظهور منتشر شد.
نفس مطمئنه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب نفس مطمئنه ناگفته هایی تازه از آیت الله بهجت است که پیش از این به چاپ نرسیده بود.

کتاب حاضر در هشت بخش تدوین یافته است. یک سیره و دو کرامت، پندهای اخلاقی، ذکرها و ظرافت‌ها و اهل البیت(ع) چهار بخش نخستین این کتاب است.

درگزیده ای از بخش دوم ذیل عنوان «سفارش های مهمی به شهردار تهران» آمده است: «یقینیات را از دست ندهید؛ راستگو باشید. باید طوری باشد که همیشه خدا را، بلکه ولی خدا را، ناظر و بصیر در جزئیات و کلیات کارتان بدانید. خدا موفقتان کند که شیاطین انس و جن نتوانند در شما تصرف کنند و نتوانند یقینیات شما را بگیرند.»

چهار بخش پایانی با عناوینی چون احتجاج ها و نکوهش ها، داستانهایی از زبان حضرت آیة الله بهجت، نکته های گوناگون و یافته ها و اصلاح ها قسمت دیگری از این کتاب است.

در گزیده ای از بخش هفتم ذیل عنوان «سختی اجتهاد در زمان ما» می خوانیم:«مرحوم آقا ضیاء اراکی می فرمود: اجتهاد در زمان متاخران، سخت تر شده است زیرا نظرات و فتواها و استدلالها زیاد شده است و مجتهد باید همه آنها را ببیند و سپس نظر بدهد.»

کتاب نفس مطمئنه، ناگفته هایی از آیت الله بهجت نوشته مهدی عباسی در 144 صفحه و با شمارگان 5000 نسخه برای نخستین بار در سال جاری به همت انتشارات تا ظهور منتشر شده است./916/ن601/ع

ارسال نظرات