۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۸۷۴۲۳

دوازدهمین شماره نشریه شفافیت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره دوازدهم ماهنامه شفافیت، اولین نشریه تخصصی حمایت از قربانیان فرقه در ایران منتشر شد.
شفافيت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوازدهمین شماره نشریه شفافیت به بررسی تشکیلات بهائیت و جاسوسی و اختلاس آنها به نفع اسرائیل و همچنین شکار دانش آموزان توسط انجمن حجتیه پرداخته است.

از مطالب این نشریه تخصصی می توان به «تشکیلات بهائیت و جنگ اعراب و اسرائیل»، «تشکیلات بهائیت در هندوستان به نفع اسرائیل جاسوسی و اختلاس می کند»، «زن در تشکیلات بهائیت»، «تشکیلات بهائیت، اداره ای از موساد»، «نقد تشکیلات بهائیت از زبان هرمان رومر، منتقد آلمانی»، «تبلیغ و تبشیر در مسیحیت»، «مدیتیشن ابزاری برای سوء استفاده در فرقه ها» ، «اوریف لیم تعطیل شد» و «سرکردگان فرقه، از ادعا تا واقعیت» اشاره کرد.

در بخشی از نشریه در مطلبی با عنوان بازی رایانه ای جدید آمریکایی؛ مساجد را خراب کن و افراد مذهبی را بکش آمده است: «بازی رایانه ای جدیدی به بازارهای آمریکا روانه شده که در آن کودکان باید شهرها را از مساجد، تروریست ها، افراد دارای محاسن، مشایخ و علمای دینی پاک سازی کنند! این بازی که "نبرد نزدیک؛ اولین کسی که کشته می شود" نام دارد، بر پایه یک سناریوی فرضی و خیالی است و تمام بازی با محوریت جنگ بین نیروهای آمریکایی و نیروهای سوری و ایرانی است ».

یازدهمین شماره نشریه شفافیت، ماهنامه خبری ـ تحلیلی و اولین نشریه تخصصی حمایت از قربانیان فرقه در ایران در مهرماه 1389 با صاحب امتیازی مؤسسه مطالعاتی روشنگر و مدیر مسئول سید کاظم موسوی در 42 صفحه به انتشار رسیده است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این نشریه با نشانی صندوق پستی 1389 / 15875 مکاتبه کنند./913/ ن602/ع


ارسال نظرات