۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۹۰۰۹۱
امام جمعه مظفر پور هند؛

رییس جمهور آمریکا نوکر یهودیان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مظفر پور هند هدف سفر اوباما به هند را تقویت نفوذ اسرائیل در هند دانست و گفت: اوباما یا هر رییس جمهور دیگر آمریکا هیچ قدرت مستقلی ندارند بلکه به اشاره یهودیان حرکت می کنند.
اعتراض مردمي به حضور اوباما در هند
حجت الاسلام سید محمد کاظم موسوی امام جمعه مظفر پور هند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: اوباما به برنامه هایی که به دست یهودیان صهیونیستی تنظیم می شود کورکورانه عمل می کند و هیچ قدرتی ندارد که خودش انجام دهد.

استاد حوزه علمیه هند خاطر نشان کرد: در آمریکا بحران اقتصادی به اوج رسیده است، 40 درصد مردم زیر خط فقر زندگی می کنند لذا اوباما مجبور شده به کشورهای مختلف سفر کند و برای درست کردن بحران اقتصادی آمریکا کشورهای دیگر را گول بزند و با وعده های دروغین منفعت خودش را به دست بیاورد.

موسوی گفت: این کشورهای بزرگ هیچ وقت دوست کسی نبوده اند و فقط دنبال منفعت خودشان اند، هیچ وقت راضی نیستند که کشورهای محروم را کمک کنند.

وی گفت: ما شیعه ها و مسلمانان خصوصا علمای شیعه به حکومت و حزب کار اعتراض داریم که چرا به چنین کسی اجازه ورود داده اند که دستش آلوده به خون مظلومان است.

استاد حوزه علمیه هند گفت: دولت هند هیچ وقت با آمریکا همکاری نکند و خصوصا در مساله ایران همراه با سیاست ایران باشد، ایران دوست قدیمی هند است و در مساله ایران به آمریکا جوابی قاطع و در طرفداری ایران بیان کند.
ارسال نظرات