۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۹۴۸۹۲

شماره پانزدهم نشریه شفافیت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ «بهائیت، تروریسم دیروز مظلوم‌نمای امروز»، «فرقه و تروریسم دو حلقه یک زنجیر» و «مغزشویی مهم‌ترین آفت ماهواره بر نهاد خانواده» در شماره جدید نشریه شفافیت بررسی شد.
شفافيت شماره 15
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره پانزدهم نشریه تخصصی حمایت از قربانیان فرقه در ایران دی ماه امسال با بررسی موضوعاتی همچون «بهائیت، تروریسم دیروز مظلوم‌نمای امروز»، «فرقه و تروریسم دو حلقه یک زنجیر» و «موساد عامل ترور دانشمندان ایرانی» راهی بازار نشر شد.

بخش بهائیت این شماره از نشریه شفافیت ‌موضوعات بهائیت، تروریسم دیروز مظلوم‌نمای امروز، واقعه ابرقو ورقی از فجایع بهائیت، بهایی‌گری و خیانت در نهضت جنگ، سیاست آمریکا در حمایت از فرقه بهائیت پس از انقلاب اسلامی و وابستگی به دشمنان؛ فصل مشترک فرقه‌ها، بررسی شد.

در بخش سیاست آمریکا در حمایت از فرقه بهائیت پس از انقلاب اسلامی آمده است: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهانی امپریالیسم و برنامه ها و طرح‌های آنان در تمام دنیا بهم خورد و با چالش جدی مواجه شد. خاورمیانه و ثروت‌های انبوه و سرشار آن از جمله نفت و سایر معادن و ذخایر ثروت، با بیداری ملت‌ها از چپاول و دستیازی امپریالیسم بیرون رفت و منافع بیگانگان به مخاطره افتاد.

موضوع حقیقت عرفان امام حسین به بررسی شناخت از طریق سخنان، راه و عملکرد امام حسین و موضوع کیمیای محبت به تشریح زندگی حاج شیخ حسنعلی نخودکی، در بخش رایحه این نشریه پرداخته است.

عناوین فرقه و تروریسم دوحلقه یک زنجیر، پدیده مغز‌شویی چیست؟، سراب سرنگونی، مغزشویی مهم‌ترین آفت ماهواره بر نهاد خانواده، پاسخ به شبهات وهابیت، فرایند بازسازی فکری در فرقه‌ها و بررسی تطبیقی عرفان حلقه و مکتب ریکی در بخش «زیر ذره‌بین» این نشریه به چشم می‌خورد.

گفتنی است، نشریه تخصصی حمایت از قربانیان فرقه در ایران با عنوان شفافیت با مدیر مسؤولی سید کاظم موسوی از سوی مؤسسه مطالعاتی روشنگر منتشر می‌شود که شماره پانزدهم این نشریه دی‌ماه امسال راهی بازار نشر شد./918/پ202/س
ارسال نظرات