۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۹۸۱۵۰

کتاب اسوه نجات منتشر می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری اولین یادواره شهدای روحانیت و سی امین سال تأسیس حوزه علمیه مسجدسلیمان کتاب اسوه نجات منتشر می شود.
کتاب و کتابخانه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به مناسبت فرا رسیدن نخستین یادواره شهدای روحانیت و سی امین سال تأسیس حوزه علمیه مسجدسلیمان کتاب اسوه نجات، پیرامون زندگی نامه حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی نجات، مدیر فقید حوزه علمیه مسجدسلیمان، در دست تدوین و نشر است.

بر اساس این گزارش، سیری در زندگی نامه، خاطرات، توصیه ها و یادداشت های تربیتی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عبدالله محمدی نجات، از ویژگی های این کتاب است.

این کتاب یک مقدمه دو بخش و یک خاتمه است.؛ بخش اول پیرامون سه محور خلاصه ای از زندگینامه حجت الاسلام والمسلمین محمدی نجات، آشنایی مختصری با حوزه علمیه مسجدسلیمان و ویژگی های فردی و مدیریتی و بیان خاطرات آن مرحوم است.

بخش دوم این کتاب، به مباحثی از همچون عبادت، اجتناب از دنیا، اهمیت فراگیری علم ودانش، تقوای الهی، اخلاص، مذمت ریا و همچنین پاره ای از توصیه ها و یادداشت های تربیتی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمدی نجات پرداخته شده است.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی نجات، اولین مدیر حوزه علمیه مسجد سلیمان بوده که سوابق درخشانی در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشت.

افتتاح ساختمان دبیرخانه یادواره شهدای روحانیت در مسجدسلیمان

ساختمان دبیرخانه یادواره شهدای روحانیت و همایش, به منظور هماهنگ کردن دستگاه های اجرایی شهرستان مسجدسلیمان در مراسمی با حضور مسؤولان فرهنگی و اساتید حوزه علمیه این شهرستان گشایش یافت.

حجت الاسلام ولی‌الله هاشم پور، مسؤول ستاد یادواره، به مهمانان حاضر در جلسه توضیحاتی پیرامون روند فعالیت های ستاد ارایه کرد.

در ادامه این نشست که با حضور حجت الاسلام صادق امینی، امام جمعه و مدیرحوزه علمیه مسجدسلیمان همراه بود، به بررسی و کلیات نحوه برگزاری و اجرای یادواره شهدای روحانیت در مسجدسلیمان پرداخته شد.

گفتنی است، حوزه علمیه مسجدسلیمان در طول جنگ تحمیلی با تقدیم 14 شهید ( 13 طلبه و یک نفر استاد) قریب به 3/2 از جمعیتش در دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.

نخستین یادواره شهدای روحانی مسجد سلیمان، بیست و هشتم بهمن ماه جاری، در مسجدسلیمان با حضور شخصیت های علمی و کشوری برگزار خواهد شد./945/ن601/ع


 

ارسال نظرات