۱۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۹۹۵۸۷
مردم پاکستان خواستار شدند؛

دولت پاکستان فعالیت های آمریکا در این کشور را محدود کند

خبرگزاری رسا ـ مردم مسلمان پاکستان در تجمع خود تاکید کردند که اسلام نجات دهنده ی انسان است و سرنوشت جهان به نظام اسلامی وابسته است.
تظاهرات در پاکستان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اسلام تایمز، در تظاهراتی که با حضور پرشور مردم مسلمان و علمای کراچی با هدف دفاع از موازین اسلامی برگزار شد از ظلم و ستمی که برخی کشورهای مستبد از جمله آمریکا و اسرائیل در خصوص مردم بی دفاع به کار می برند اعلام انزجار شد و موج بیداری که امروز در کشورها به وجود آمده را برگرفته از مفاهیم و مبانی اسلام عنوان کردند.

یکی از سخنرانان در این اجتماع گفت: امواج بیداری از تونس آغاز شده و از شمال آفریقا تا خاورمیانه گسترش یافته است و این جای ستایش از مردم دارد که آنها اجازه نخواهد داد امریکا و اسرائیل به اهداف شوم و شیطانی خود در منطقه دست یابند.

تجمع کنندگان در پایان از دولت خواستند فعالیت آمریکا در کشور را محدود کنند. همچنین خواستار اشد مجازات برای ریموند دیویس متهم به قتل دو پاکستانی شدند.

لازم به ذکر است، این تبعه آمریکایی، هفتم بهمن در لاهور از درون خودروی شخصی به دو راکب موتور سیکلت تیراندازی کرد و با شلیک پنج گلوله آنها را به قتل رساند‏.‏ دیویس نیز مدعی شده که اقدام به تیراندازی،به منزله دفاع از خود بوده و جنبه قانونی دارد زیرا او فکر می کرد این دو نفر قصد دارند برای دزدی به او حمله کنند اما در تحقیقات پلیس لاهور مشخص شد وی در کمال خونسردی این دو نفر را کشته است‏.‏ /982/گ
ارسال نظرات