۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۴۲۴۵۸۰
استاد حوزه علمیه:

انقلابی گری جزء متن دین است

استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: آن‌ها كه مي گويند انقلابي گري را تمام كنيد، سخني به ياوه گفته اند؛ چرا كه ‌انقلابي گري متن دين است و عده اي ديگر مي گويند سي و چند سال است كه ايستاده ايم بايد در جواب اين‌ها گفت، بايد ايستاد چون مبارزه و تقابل دو جبهه حق و باطل را پاياني نيست.
حجت الاسلام دکتر نادری

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در سمنان، حجت الاسلام نادري در گردهمايي عقيدتي كه با حضور فرماندهان، ‌نمايندگان، معاونان و مربيان عقيدتي سياسي در حسينيه ثارالله سپاه استان سمنان برگزار شد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا به ويژه شهيد مطهري و بزرگداشت هفته عقيدتي سیاسی در سپاه، اظهار داشت: نبايد اينگونه گمان كنيم كه بر خداوند و دين و پيامبرش منتي داريم و اينكه در پاي اسلام سينه مي زنيم چيزي از خدا طلبكاريم.

 

وي اضافه كرد: ‌اين خداوند متعال است كه بر ما منت نهاده است و به ما دين و آيين و ولايت و رهبري و هدايت ائمه اطهار (ع) را عنايت كرده است و بايد خداوند را شاكر باشيم كه در قرن 21 عصر تكنولوژي و علم و در جهاني كه پیرامون ما انسانهايي هستند كه از سر جهالت بت پرست و گاو پرست هستند، ما برگزيده شده ايم كه زير بيرق اسلام نفس بكشيم و خداوندي را ستايش كنيم كه آفريننده زمين و آسمان است.

 

اين استاد برجسته حوزه و دانشگاه با بيان اينكه اگر هم اكنون به ما بگويند دينت را، نعمت ولايت و ارادت به حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و بانويي همچون زهراي مرضيه(س) و ديگر ائمه اطهار را بده و دنيا را در مقابل بستان آیا قبول مي كنيم،‌افزود: اگر كمي تأمل كنيم مي بينيم، ما برخوردار از نعمتي بزرگ و غيرقابل شمارش هستيم و مدالهاي افتخار نوكري اهل بيت(ع) برگردن ماست كه جانانه به دفاع از حرم اهل بيت برمي خيزيم.

 

حجت الاسلام نادري با بيان اينكه حقيقت هرگز مخفي نخواهد شد،‌ خاطر نشان کرد: در طول تاريخ دشمناني قدر قدرت‌تر از آمريكا بوده اند؛ از ابتدا دشمني با دين و اسلام و انبياي عظام وجود داشته و آنجا كه با چهارميخ همسر فرعون را به ديوار كوبيدند خود نمونه از اين دشمني هاست و اينگونه با حق مبارزه مي کردند تا حقيقت را نابود كنند.

 

عضو هيأت علمي دانشكده مديريت قم با اشاره به مبارزات طول تاريخ بر عليه حق و حقيقت تا زمان حال و تداوم اين مبارزه تا زماني كه حق و باطلي وجود داشته باشد، گفت: ملتي به نام مردم شريف ايران به مبارزه با حكومت طاغوت برخاستند؛ چرا كه به اسلام و ايمان و دين عشق می ورزند، مبارزه نمودند و باطل را نابود كردند.

 

اين استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: برخي از اركان نظام و سياستمداران و برخي افراد از جامعه روحانيت كه انتظار ديگري از آنها هست، به گونه اي رفتار مي كنند و اقسام و انواع الفاظي ناشايست در مجالس عمومي در مورد شخصيت هاي انقلابي همچون آيت الله محمد يزدي و مصباح يزدي بر زبان جاري مي كنند كه جاي بسي تأسف است و اين در حالي است كه رهبري نبود اين شخصيت ها را در مجلس خبرگان خسارت عنوان كردند.

 

ایستادن در پاي عَلَم دين هزينه دارد

حجت الاسلام نادري تصریح کرد: ایستادن در پاي عَلَم دين هزينه دارد؛ اگر همه  چیز فراهم بود كه همگان ديندار بودند، حتي خداوند براي انبيا و اوليايش نيز دين را بدون هزينه نخواسته است و سريه ها و غزوات متعدد در تاريخ اسلام خود گواهي بر همين هزينه هاست.

 

وي خاطر نشان کرد: اگر دين بخواهد زنده بماند و حق آشكار باقي باشد، بايد مثل حضرت زهراهايي سيلي بخورند و افرادي همچون شهداي مدافع حرم جانشان را در مقابل باطلان زمانه از دست بدهند و تا دين خدا و ارزش های اسلام ناب محمدی باقي بماند.

 

اين استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: پايداري دين هزينه بردار است و اميرالمؤمنين بايد مصيبت سيلي خوردن زهرا را به دست نامحرمان و نااهلان ببيند و صبر كند و بايد سرهايي مثل اباعبدالله الحسين(ع) ‌و علي اكبرها بر سر نیزه شود تا دين خدا و شریعت محمد(ص) زنده بماند.

 

حجت الاسلام نادري اضافه کرد: آنها كه مي گويند انقلابي گري را تمام كنيد، سخني به ياوه گفته اند؛ چرا كه كه ‌انقلابي گري متن دين است و عده اي ديگر مي گويند سي و چند سال  است كه ايستاده ايم بايد در جواب اينها گفت، بايد ايستاد چون مبارزه و تقابل دو جبهه حق و باطل را پاياني نيست.

 

بحث دشمنان با ما بحث هسته اي نيست بلكه بحث نوكري است

وي با بيان اينكه ‌همواره در طول تاريخ قدرت ظاهري با باطل بوده است، ‌اظهار داشت: عده اي مي گويند در اوايل انقلاب حرفهايي زديم كه صدام به ما حمله كرد و اگر جوري ديگر حرف مي زديم اين اتفاق رخ نمي داد؛ ‌در پاسخ به اينان بايد گفت اگر بخواهيم به متن دين عمل كنيم قطعا و يقينا مخالفيني سرسخت خواهيم داشت، كما اينكه انبيا و اولياي الهي نيز داشتند.

 

عضو هيأت علمي دانشكده مديريت قم با اشاره به اينكه بعضي مواقع در حرفها،‌ مواضع و عملكردها انحرافاتي ديده مي شود، گفت: اصول اوليه انقلاب اسلامي استكبارستيزي و مبارزه با آمريكاست و اين متن دين و شریعت مقدس اسلام و مکتب پویای شیعه است.

 

حجت الاسلام نادري با بيان اينكه عده اي مي گويند شعار مرگ بر آمريكا را حضرت امام خميني(ره) اختراع كرده است؛ در پاسخ به اينان بايد گفت ما در جنگيم با كسي كه با دين در جنگ است و اين متن زيارت عاشورا است و اگر به حرفهاي ياوه گويان باور داشته باشيم بايد در عقل سياسي خود تشكيك كنيم.

 

اين استاد حوزه و دانشگاه با بيان اينكه برخي مي خواهند با گفتن سخناني همچون آمريكا با ما دشمني ندارد و بحث اصلي بحث تضاد منافع است، انحرافاتي ايجاد كنند، تصريح كرد:‌چگونه دشمن بايد دشمني خود را به ما نشان دهد و همگان شاهدند كه هنوز مردم طعم شيرين پيروزي انقلاب را نچشيده بودند كه هشت سال جنگ را با تحريك و پشتيباني آمريكا بر ما تحميل كردند و زيربناهاي مملكت را از بين بردند و چه جوانهايي را كه به شهادت رساندند.

 

عضو هيأت علمي دانشكده مديريت قم تأكيد كرد: بحث دشمنان با ما بحث هسته اي نيست بلكه بحث نوكري است؛ آنها مي خواهند ما مثل قبل از انقلاب نوكرشان باشيم و امروز ميز مذاكرات به سمتي رفته كه آيت الله جوادي در سخنراني اخير خود فرياد زد يك موقع برجام ما را به سمت نوكري نبرد./202/977/ب1

ارسال نظرات