۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۴۲۷۰۹۲
مدیر حوزه علمیه خواهران گیلانغرب:

طلاب مروجان اندیشه های اسلامی و انقلابی هستند

مدیر حوزه علمیه خواهران گیلانغرب با بیان این‌که طلاب مروجان اندیشه های اسلامی و انقلابی هستند، گفت: با شکل گیری روحیه انقلابی در وجود طلاب، می توان به تداوم و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی امیدوار بود.
حوزه علمیه خواهران اردوی زیارتی حوزه خواهران اردوی زیارتی حوزه خواهران اردوی زیارتی حوزه خواهران

خانم فقیرنواز مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: توجه به مسائل تهذیبی و اخلاقی طلاب یکی از نکات بسیار مهم در تربیت و پرورش طلابی با اخلاق و موفق در جامعه است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: توجه به روحیه نشاط طلاب و افزایش روحیه معنوی موجب افزایش انگیزه و آماده سازی بستر یادگیری در آن ها خواهد شد.

 

این مسؤول تأکید کرد: طلاب در آینده مروجان اندیشه های اسلامی و انقلابی بوده و با شکل گیری روحیه انقلابی در وجود آن ها می توان به تداوم و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی امیدوار بود.

 

فقیرنواز با اشاره به لزوم برگزاری اردوهای آموزشی، تهذیبی و زیارتی در مدارس علمیه گفت:  برگزاری چنین اردوهایی علاوه بر ایجاد انگیزه و روحیه در طلاب، موجب بهره مندی از فضای معنوی و اندیشه های اساتید ممتاز حوزه دین خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان داشت: به این منظور جمعی از طلاب بسیجی خواهر مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان گیلانغرب طی اردویی تهذیبی زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند تا ضمن زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) از برنامه های ویژه ای برخوردار شوند.

 

فقیرنواز اظهار داشت: طلاب خواهر در این اردو با مراجع عظام مشهد دیدار کرده و از بیانات و علم و معنویت این جلسات بهره مند می شوند، دیدار با اساتید بزرگ اخلاق و علمای بزرگ دین زمینه ساز تجلی صفات اخلاقی نیکو در طلاب می شود.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان گیلانغرب خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای طلاب در این اردوی زیارتی، می توان به برپایی کلاس های اخلاق، شرکت در کارگاه های آموزشی و مباحثه و موارد دیگر اشاره کرد.

 

وی در پایان عنوان داشت: امید است طلاب با بهره گیری از برنامه های این اردوی معنوی با روحیه مضاعف و اندوخته علمی مناسب به ادامه تحصیل پرداخته و بار معنوی کسب شده را در راه ترویج و تبیین دین بکار بندند./302/857/ب1

ارسال نظرات