۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۴۲۷۶۷۴
آیت الله مجتهد شبستری:

جامعه المصطفی زمینه ارسال مبلغ به اقصی نقاط دنیا را فراهم کرده است

امام جمعه تبریز گفت: به برکت تأسیس جامعه المصطفی زمینه ارسال مبلغ به اقصی نقاط دنیا فراهم شده است و ان شاءالله امیدواریم گسترش و توسعه یابد.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عصر امروز در دیدار با مسؤولان ارشد جامعه المصطفی(ص) کشور، شهر قم را مرکز علوم اسلامی دانست و اظهار داشت: سخن امام صادق (ع) درباره شهر قم محقق شده است و امروز قم به عنوان یک مرکز علوم اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه حوزه علمیه قم امروز چشمه جوشان علوم و معارف اسلامی در جهان است، ابراز داشت: شهر قم به عنوان مرکز علوم اسلامی در جهان عهده دار ترویج و تربیت مبلغان دین اسلام در جهان است، امروز برکات قم در جهان مشهود است.

 

اما جمعه تبریز گسترش و فعالیت های حوزه علمیه قم را یکی از برکات مهم و ارزنده انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: انتظارمان از حوزه این است تا معارف حقه تشیع در عالم رواج یابد، جامعه المصطفی واقعا یک مرکز مبارکی در شهر قم است و خدمات ارزنده ای را داشته است.

 

وی شیعه هراسی، اسلام هراسی و ایران هراسی را یکی از پروژه های مهم و اساسی استکبار جهانی خواند و بیان داشت: اسلام هراسی امروز با جدیت دنبال می شود و همه این اقدامات به خاطر عدم تحمل ایران اسلامی قدرتمند و مستقل است و چشم دیدن چنین قدرت اسلامی را ندارد.

 

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان شبانه روز در حال تلاش هستند تا نور اسلام و نور معارف اهل بیت(ع) را خاموش و کم سوء کنند، خاطرنشان کرد: دشمن برای اهداف شوم خود متوسل به جنگ نرم شده و از طریق شبکه های مجازی به دنبال ترویج تشیع لندنی و تسنن آمریکایی هستند.

 

وی ادامه داد: هر چقدر در زمینه توسعه و گسترش چنین مراکزی از قبیل جامعه المصطفی(ص) تلاش شود،  بسیار مهم و ضروری بوده و باید با قدرت و جدیت تمام دنبال شود و نواقصی که متوجه حوزه علمیه است باید مرتفع شود تا در مقابله با تهاجمات دشمن فعال تر باشیم.

 

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به برکات جامعه المصطفی(ص) در ترویج معارف دین در جهان، افزود: به برکت تأسیس جامعه المصطفی زمینه ارسال مبلغ به اقصی نقاط دنیا فراهم شده است و ان شاالله امیدواریم گسترش و توسعه یابد./854/202/ب2

ارسال نظرات