۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۴۲۷۷۷۶
امام جمعه بروجرد:

مسؤولان پاسخگوی مشکلات جوانان باشند

امام جمعه بروجرد بیکاری، ازدواج و اشتغال را مشکل جوانان خواند و گفت: مسؤولان باید پاسخگوی مشکلات جوانان باشند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد ظهر امروز، در ششمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) که در سالن اجتماعات دکتر زرینکوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: یک سوم جمعیت ایران، جوان است.

 

وی با بیان این که جوانان سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی هستند، افزود: جوانان نقش برجسته ای در صحنه های انقلاب اسلامی دارند.

 

حجت الاسلام ترابی خاطرنشان کرد: موفقیت ها و پیروزی های ملت ایران در 37 سال گذشته حاصل مجاهدت های علمی، فرهنگی و ورزشی جوانان است.

 

وی با تأکید بر الگوگیری جوانان از امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت علی اکبر(ع) عنوان داشت: حضرت علی اکبر(ع) الگویی برای جوانان آزادی خواه و عدالت طلب سراسر جهان است.

 

امام جمعه بروجرد در ادامه با بیان این که مشکل اصلی جوانان در کشور اشتغال و ازدواج است، اظهار کرد: مسؤولان باید به این مشکلات و دغدغه های جوانان پاسخ بدهند.

 

وی با بیان این که دغدغه اصلی و مهم مسؤولان باید برطرف شدن مشکلات جوانان باشد، افزود: بالا رفتن سن ازدواج با دین مبین اسلام تناسبی ندارد و مسؤولان برای تسهیل در ازدواج جوانان تلاش کنند.

 

حجت الاسلام ترابی بیکاری جوانان تحصیل کرده را بحران دانست و گفت: افزون بر این که فکری برای بیکاری جوانان صورت نگرفته است بلکه با تعطیلی کارخانه ها جوانان بسیاری نیز بیکار شدند.

 

وی ابراز کرد: امیدواریم مشکلات و دغدغه جوانان دغدغه اصلی مسؤولان قرار گیرد و به فکر چاره برای برطرف شدن مشکلات این قشر باشند./9451/203/ب2

ارسال نظرات