۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۲۸۶۰۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

انتقال اندیشه های امام راحل به نسل های آینده جامعه ضروری است

حجت الاسلام تقی زاده با ارائه پیشنهاد راه اندازی موزه و نگارخانه حضرت امام خمینی (ره) در تبریز، گفت: با این اقدام می‌توان نسل جدید و حتی گردشگران خارجی را با آرمان‌های امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی آشنا کرد.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در نشست هماهنگی برنامه‌های مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بر برگزاری مردمی این مراسمات تأکید کرد.

 

وی با بیان اینکه مراسمات ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به صورت مردمی برگزار خواهد شد، ابراز داشت: مردم غیور آذربایجان در مساجد، بازار و محلات برای برگزاری با شکوه مراسمات امسال نسبت به گذشته آماده‌تر هستند و امسال را به نوعی خاص رقم خواهند زد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با ارائه پیشنهاد راه اندازی موزه و نگارخانه حضرت امام خمینی (ره) در تبریز، افزود: با این اقدام می‌توان نسل جدید و حتی گردشگران خارجی را با آرمان‌های امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی آشنا کرد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به آثار مردمی در خصوص اندیشه های امام راحل و بززگداشت مقام ایشان، خاطرنشان کرد: اغلب مردم و هنرمندان انقلابی در خصوص امام خمینی (ره) دارای آثارارزشمندی هستند، که می‌توان با فراخوان، عمومی آثار مردمی را نیز جمع آوری کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه 15 کمیته برای برگزاری ویژه برنامه‌های ارتحال تشکیل شده است، ابراز داشت: همه وظیفه داریم تا تفکرات امام خمینی (ره) از جمله استکبارستیزی، بستن راه‌های نفوذ و حمایت از مظلومان را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم بزرگ ارتحال حضرت امام در مصلی اعظم تبریز خبر داد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن از جمله دیگر برنامه‌ها در 14 خرداد ماه خواهد بود که با شکوه خاصی در تبریز برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مردم آذربایجان ارادت خاصی نسبت به رهبر انقلاب امام خمینی(ره) دارند، خاطر نشان کرد: بیش از 20 هزار نفر از آذربایجان شرقی نیز در 14 خرداد به مراسم ارتحال به حرم حضرت امام در تهران اعزام می‌شوند که 10 هزار نفر از تبریز و بقیه از شهرستان‌ها خواهد بود./854/

ارسال نظرات