۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۴۲۸۶۲۹

ديدار نيكوكاران سمنانى با معاون رییس توليت آستان مقدس علوی

شمارى از پزشکان وپرستاران نیکوکار سمنانى كه جان يک زائر عراقی را نجات دادند طی دیدار با جانشین تولیت آستان مقدس علوی مورد تجلیل قرار گرفتند.
ديدار نيكوكاران سمنانى با معاون رییس توليت آستان مقدس علوی

به گزارش خبرگزاری رسا، شماری از پزشکان و پرستاران شهر سمنان از جمهوری اسلامی ایران به همراه امام جمعه این شهر به زیارت بارگاه مطهر علوی شرفیاب شده و با جانشین تولیت آستان علوی دیدار کردند.

 

خالد شنون جانشین تولیت آستان طی این دیدار ضمن خوش آمدگویی به میهمانان آستان از پزشکان و پرستاران نیکوکار سمنانی که جان یک زائر عراقى را نجات دادند تجليل كرد.

 

جاشنين توليت آستان در اين رابطه عنوان كرد: با توجه به خدمات شایسته پرسنل پزشکی یکی از بیمارستانهای شهر سمنان در ایران به خادمان هيأت هاى عزادارى عراقى كه با پای پیاده عازم زیارت حرم حضرت رضا(ع) بودند از ایشان قدردانی کرده و تجلیل به عمل آوردیم و لوح یادبودی که از سنگ حرم مطهر ساخته شده به عنوان تبرک و قدردانی از طرف حرم مطهر به این بیمارستان تقدیم کردیم.

 

در ادامه سید جعفر حسینی از خادمان حسینیه امیرالمؤمنين (ع) در تهران كه در جريان اين اتفاق قرار دارد و به همراه زائران سمنانى مشرف شده اظهار داشت: كاركنان بيمارستان كوثر در شهر سمنان خادمان يكى از موكبهاى شهر نجف را که با پای پیاده عازم زیارت حرم حضرت رضا بوده و در نزدیکی سمنان دچار سانحه رانندگی شده بود از مرگ نجات دادند.

 

وی افزود: کارکنان بیمارستان کوثر سمنان این زائر را به صورت افتخاری و رایگان درمان کردند و پس از بهبودی، بنده وی را برای بازگشت به نزد خانواده خود در عراق همراهی کردم.

 

خادم حسینیه امیرالمومنین (ع) در ادامه گفت: وقتی هدیه تبرکی آستان را به بیمارستان کوثر بردم مسؤولان شهر و اهالی و کارکنان بیمارستان از این هدیه متبرکه علوی استقبال بی نظیری کردند و آن را افتخاری برای شهر و این بیمارستان دانستند و امروز جهت تشکر از خادمان و مسؤولان آستان به نجف آمدند./994/ب102/د

ارسال نظرات