۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۲۹۹۱۳
با حضور سردار فضلی در مشهد؛

خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل شدند

خانواده های شهدای مدافع حرم با حضور سردار فضلی در گردهمایی دو روزه فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی سراسر کشور در مشهد تجلیل شدند.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گردهمایی دو روزه فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی سراسر کشور ظهر امروز 11 خرداد در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

در مراسم اختتامیه این گردهمایی که با حضور سردار فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، از خانواده های شهدای مدافع حرم و جمعی از دست اندکاران و برگزار کنندگان اردوی راهیان نور سراسر کشور تجلیل و قدردانی شد.

 

سرهنگ پاسدار بابا احمدی، جانشین معاونت سازمان بسیج مستضعفین در این گردهمایی به بیان راهبردها و برنامه ریزی های صورت گرفته درباره اردوی راهیان نور پرداخت.

 

وی با بیان این که امسال اردوی راهیان نور از مهرماه آغاز می شود، افزود: قرار است در سال جدید پس از هر مرحله اعزام فعالیت ها ارزیابی شود که یک مرحله قبل از شروع امتحانات ترم اول و مرحله دیگر بلافاصله پس از امتحانات ترم اول است.

 

بابا احمدی با بیان این که هیچ کاروانی بدون روحانی و راوی اعزام نمی شود، تصریح کرد: در برگزاری اردوی راهیان نور 15 درصد از حوزه های دانش آموزی و 15 درصد از ادارات آموزش و پرورش سهیم هستند.

 

سردار فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین درادامه افزود: راهیان نور یک عملیات الهی است و نیاز به وحدت و همدلی دارد، از آموزش و پرورش تا بسیج و سپاه همه و همه باید یک دل و یک صدا برای این عملیات الهی آماده باشند.

 

وی گفت: امسال 45 میلیارد تومان برای راهیان نور دانش آموزی هزینه شده که از سوی سازمان بسیج مستضعفین پرداخت شده است و باید تمهیداتی برای مشارکت همه فرماندهان و مسؤولان در نظر گرفته شود تا در این امر مهم حضور داشته باشند و تنها از راه دور کار نکنند و مستقیماً در راهیان نور درگیر شوند.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر فردی که از مشهد مقدس به سوی مناطق عملیاتی اعزام می‌شود برای ما 300 هزار تومان هزینه دارد و اعزام مرزی نیز 100 هزار تومان هزینه دارد و ما نیازمند یک کار تشکیلاتی هستیم.

 

گفتنی است، در این مراسم از همسر شهید بابایی از اراک به همراه دختر 9 ساله اش که 15 روز از شهادت این شهید بزرگوارمی گذرد و مادر شهید سعید مسلمی و جمعی از دست اندکاران و برگزار کنندگان اردوی راهیان نور سراسر کشور تجلیل شد./202/934/ب1

ارسال نظرات