۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۴۳۹
امام جمعه مانه و سملقان:

آیت الله نوری همدانی در دفاع از انقلاب و رهبری عمارگونه عمل کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مانه و سملقان، با تجلیل از مواضع انقلابی و صریح حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، تأکید کرد: ایشان در دفاع از نظام و رهبری به ویژه در فتنه سال 88 عمارگونه وارد میدان شده و روشنگری کردند.
آيت الله حسين نوري همداني
حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه مانه و سملقان خراسان شمالی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به استان خراسان شمالی، این سفر را از جهات معنوی و فرهنگی بسیار مهم و پرخیر و برکت ارزیابی کرد.

وی گفت: نفس حضور مراجع در استان های مختلف عامل تقویت دین مردم و اعتقاد بیشتر آنان به نظام مقدس اسلامی می شود و نشاط و تحرک معنوی بسیار خوبی را در استان های مختلف به دنبال دارد.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به جایگاه مراجع تقلید و علما بیان داشت: مردم به جایگاه مرجعیت توجه می کنند و زیارت و دیدار با این بزرگواران را برای خود غنیمت و توفیقی بزرگ می دانند، حال اگر مرجع تقلیدی به یک استان سفر کند و مردم مناطق و استان های مختلف این توفیق نصیب شان شود مساله اهمیت ویژه تری پیدا خواهد کرد.

امام جمعه مانه و سملقان در ادامه از مواضع انقلابی و صریح حضرت آیت الله تجلیل و تأکید کرد: ایشان در سال 88 عمار‌گونه وارد میدان شدند و از انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری دفاع کردند.

وی اضافه کرد: در هر شرایطی که نیاز به حضرت آیت الله نوری همدانی بود، ایشان در صحنه حضور یافتند و مردم هم به خوبی از ایشان استقبال کردند و این مسأله به خوبی در فتنه سال 88 نمایان شد و اشعاری که این مرجع تقلید سرود در سراسر کشور فراگیر شد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی روحیات بسیار خوبی دارند و نشان دادند که هیچ‌گاه از ارتباط و ملاقات با مردم خسته نمی‌شوند و بارها به شهرها و استان‌های مختلف کشور مسافرت کرده اند.

امام جمعه مانه و سملقان گفت: ایشان در سفر به استان خراسان شمالی به شهرستان‌های مختلف این استان سفر کردند و استقبال بسیار خوبی نیز از ایشان صورت گرفت به گونه‌ای مردم برای شرکت در دیدارها با کمبود جا روبه‌رو شدند.

حجت الاسلام طاهری با قدردانی از توجه حضرت آیت الله نوری همدانی به مردم استان خراسان شمالی و سفر به این استان گفت: ایشان در عمل آبرو و علم خود را در راه انقلاب و نظام گذاشته‌اند و برای ولایت فقیه هزینه می کنند.

وی ادامه داد: این مرجع تقلید به رغم کهولت سنی که دارند به شهرستان‌های مختلف سفر می‌کنند و در جمع مردم، مسؤولان و سایر گروه‌های حاضر می‌شوند و روشنگری‌های لازم را انجام و توصیه ها و تذکرات اخلاقی لازم را به آنان ارائه می کنند.‌/924/پ202/س
ارسال نظرات